Tak Buat Majlis ‘baby Shower’, Mira Filzah Nak Bers4lin Normal Nama Jantina Anak Akan Dimaklumkan Selepas Bersalin

Sama seperti wanita lain, pelakon Mira Filzah berharap untuk bers4lin secara normal bagi cahaya mata sulung ini.

Menurut Mira, 29, dia sebolehnya ingin merasa sendiri pengalaman namun akur sekiranya terpaksa melalui proses pembed4han.

Dijangka bersalin pada awal Mei, pemilik nama Nur Amirah Filzah Badioezaman akan berpantang di rumah ibunya.

Saya berhasrat melahirkan anak secara normal. Tetapi, iyalah, semuanya bergantung kepada keadaan. Kita tengok pilihan mana yang okay nanti.

Jika diikutkan, saya akan lengkap trimester ketiga kehamilan pada pertengahan bulan depan. Namun, ikut jangkaan, saya akan bers4lin pada awal Mei.

Jadi, apa-apa pun, saya kena bersedia termasuk dalam aspek persiapan ment4l dan fizikal sepanjang fasa akhir keh4milan dan melahirkan anak.

Mira dan suami, Wan Emir Astar ditemui ketika Majlis Malam Women of Excellence Awards 2021/22 yang diadakan di Hotel Shangri-La, Kuala Lumpur, baru-baru ini.

Mira menerima anugerah dalam kategori seni dalam bahagian lakonan dan pengacaraan yang disampaikan oleh ibu mentuanya, Datuk Mastura Tan Sri Datuk Mohd Yazid iaitu Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Tugas-Tugas Khas).

Pelakon yang popular dengan drama Pujaan Hati Kanda sepakat dengan suami akan berkongsi jantina dan nama anak kepada umum selepas bers4lin.

Malah, kata Bintang Paling Popular Anugerah Bintang Popular BH (ABPBH) Ke-32, tidak ada majlis ‘baby shower’ yang akan diadakan tetapi sekadar santai bersama ahli keluarga dan kenalan rapat.

Cuma belum diputuskan nama yang akan dipilih. Insya-Allah, nama dan jantina anak akan dimaklumkan selepas saya bers4lin.

Majlis mengalu-alukan kehadirannya seperti ‘baby shower’ pun tidak dibuat secara khusus. Lebih kepada sesi makan dan santai bersama kawan-kawan dan keluarga.

Pada Januari lalu, Mira berkongsi berita gembira di Instagram (IG) dengan mengesahkan dia kini sedang hamil.

Sekadar info, Mira dan Emir mendirikan rumah tangga pada 3 September tahun lalu di Pusat Konvensyen Sime Darby di Bukit Kiara, Kuala Lumpur.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://ohbulan.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*