Rakaman wanita terjatuh dalam peti ais tular, “Mamat tu cari kamera…”

Apabila berada di tempat kerja, ada kalanya terdapat kejadian yang tidak mampu dielakkan daripada berlaku meskipun kita telah mengambil langkah berjaga-jaga.

Kejadian yang menimpa seorang pekerja wanita ini bagaimanapun telah tular mendapat perhatian pengguna di beberapa negara lain selepas turut tergamam dengan nasib yang menimpanya.

Jatuh

Kelihatan menerusi video seorang pekerja wanita itu yang viral, dia dilihat sedang berkerja di peti ais namun tidak semena-mena dia telah terjatuh ke dalam peti ais tersebut.

Kejadian wanita berkenaan yang jatuh ke dalam peti ais yang tidak terlalu dalam itu turut disaksikan oleh beberapa individu yang berkunjung ke kedai yang lalu dengan pantas membantunya.

Dia bagaimanapun akhirnya dapat berdiri semula atas bantuan beberapa individu lain dan dilihat juga tidak dapat menahan ketawa selepas kejadian itu terjadi.

@mjcruz04

♬ original sound – MJ Cruz


Perkongsian oleh akaun bernama, mjcruz04 tersebut bagaimanapun ditinggalkan bermacam-macam reaksi oleh warganet dimana ada yang merasa hairan bagaimana dia boleh terjatuh dalam peti ais tersebut.

“Mamat tu carik kamera nak suruh ulang tengok pastu viralkan”

Jatuh

“Macam mana dia boleh masuk tu, heran saya…”

IMG_20220331_070931

“Mamat tu dah fikir ni mesti viral…”

JatuhIMG_20220331_071011

“Tak leh fikir macam mana boleh jatuh sampai macam tu…”

IMG_20220331_070957

 

 

Sumbermjcruz04

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://himpunanceritalawak.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*