Kesihatan Amyra Rosli Masih Lagi Jadi Tanda Tanya, Ini Pula Yang Terjadi Kepada Anaknya Buat Ramai Sed1h

Keakraban dan celoteh dua beradik ini juga sering dikongsi di laman instagram ibu bapa mereka, malah Amyra dan Amar juga telah membuka akaun instagram pribadi untuk Aqeef dan Ayra.

Baru baru ini pelakon, Amar Baharin menyatakan keris4uannya terhadap keadaan k3$1hatan isterinya yang juga merupakan pelakon jelita, Amyra Amyra Rosli yang kini dikatakan mengalami beberapa slmpt0m p3lik seperti s.akit-s.akit badan dan ba tuk berpanjangan.

Umum mengetahui Amyra Rosli dan Amar Baharin mendirikan rumah tangga pada 2016. Pasangan itu dikurniakan dua orang cahaya mata iaitu Aqeef Anaqi yang kini menginjak usia 5 tahun dan Ayra Aryssa, 2 tahun.

Terbaru menerusi laman instagram, Amyra dan Ammar memuat naik gambar Ayra yang kini difahamkan mengalami dem4m panas dan dipercayai kini berada hospital.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Amar Baharin (@amarbaharin)


Amyra dan Ammar masing-masing agar anak bongsu mereka itu segera diberi k3$embuhan, malah Amyra sempat meluahkan betapa berat hatinya untuk bekerja memandangkan keadaannya anak bongsunya itu yang tidak sihat.

اللَّهُمَّ رَبَّ النَّاسِ أَذْهِبِ الْبَأْسَ اشْفِ أَنْتَ الشَّافِي لَا شَافِيَ إلَّا أَنْتَ شِفَاءً لَا يُغَادِرُ سَقْمًا”

Aryssa dem4m panas, temperature 40-41 x turun2 dah 2 hari..Cepat sembuh anakku sayang,” kata Amyra di ruangan kapsyen.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Madam Amyra (@aamyrarosli)


Ketika artikel ini ditulis, perkongsian di Instagram Amyra telah mendapat 30k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata mendoakan k3$embuhan untuk Ayra.

Komen netizen:

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: instagram aamyrarosli

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*