[Video] Tak T4han Dengan Sikap Netizen Normah Sound Bagi Am4r4n

Usahawan kosmetlk, Liana Rosli atau Kak KM beberapa minggu lalu memuat naik video yang dianggap melmpau sehingga dikec4m tervk oleh netlzen di media sosi4l.

Namun Kak KM menjelaskan video itu hanyalah sekadar untuk strategi pemasaran produknya sahaja dan beranggapan dia tidak melakukan apa-apa kesal4han.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sweetdara HQ NONA (@kmbeauty_hq)


Saya hanya jual produk. Kita dengan cara kita sebab yang tular itu produk yang saya jual. Cuma bila terangkan cara penggunaannya itu nampak macam lvcah. Kalau orang sentiasa berfikir burvk, pakai kebaya pun orang nampak lvcah,” katanya.

Kak KM tldak menafikan tindakannya itu pernah ditegur oleh ibunya, Normah Damanhuri (pelakon veteran) beberapa kali, yang turut meminta dia memad4mkan video tersebut.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SWEETDARA KAKKM (@sweetdara_kakkm)


Tetapi dia menjelaskan kepada ibunya bahawa apa yang dibuatnya itu adalah urusan kerja dan perniagaan. Malah dia menasihatkan ibunya untuk tidak membaca komen-komen berunsur kec4man itu.

“Video saya memang asyik kena kcam dan mak juga kena templas sehinggakan beberapa kali dia minta saya berhenti melakukannya. Tetapi saya minta dia bertent4ng, jangan baca komen dan Iayan media sosi4l.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SWEETDARA KAKKM (@sweetdara_kakkm)


Saya jelaskan apa yang dibuat adalah urusan kerja dan perniagaan. Saya kata jangan baca komen, nanti dia murvng,” katanya. Kak KM juga mengaku pernah menyek4t lnstagram ibunya tetapi dibuka semula baru-baru ini.

Sementara itu, Normah pula memberi amran kepada netlzen yang sering melemp4rkan komen-komen menyakltkan hati dan meminta dia menutup akaun lnstagramnya akan disek4t.

Buat apa nak tutup lnstagram? Mereka punya pasal, saya kena tutup lG? Boleh blahlah. Lntak merekalah. Apa susah, kalau mereka cakap yang menyakltkan hatl, sek4t saja.

“Perkara yang baik bukan mereka nak puji, asyik nak cari salah sahaja. Saya bersedia terima komen, tapi Iebih suka pilih diam. Biar mereka nak cakap apa, yang penting saya tahu kerja saya.

Kalau saya jawa nanti, lagi mereka saklt hatl dan panjang cerita. Saya bimbang kalau saya keluar kenyataan yang lagi pedlh. “Saya sudah bagi amran, kalau kur4ng4jar dan blad4b, saya akan sek4t,” katanya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SWEETDARA KAKKM (@sweetdara_kakkm)


Sumber: jatimedia

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:https://www.dnq.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*