Ditanya Puasa Atau Tidak, Jawapan Sajat Pula Buat Ramai Tergelak, “Jarang Lelaki Tak Kelakar…”

Kalau bercakap tentang Sajat, mesti ramai yang akan teringat tentang video lucu darinya yang selalu viral dikongsikan di media sosial. Macam satu video ini di mana Sajat menjawab soalan daripada pengikutnya yang bertanyakan sama ada dia berpuasa ataupun tidak di bulan Ramadan ini.

Apa yang menarik perhatian ialah reaksi Sajat menjawab soalan itu sekaligus membuatkan ramai tergelak melihatnya. Malah video tersebut juga tular dikongsikan di mana ianya menerima lebih dua juta tontonan setakat ini.

@sajat.issa

sajat puasa

♬ original sound – sajat.issa


Di dalam video yang dikongsikan ini, Sajat dilihat sedang sibuk memasak untuk berbuka puasa sambil melakukan video ‘live’ bersama pengikutnya. Dia juga ada menjawab beberapa soalan daripada pengikutnya yang selalu mengikuti perkembangannya ini.

Sebaik sahaja ditanyakan sama ada dia berpuasa atau tidak, Sajat kemudian mula membebel gara-gara ‘bengang’ diajukan soalan seperti itu. Lebih melucukan, dia turut memarahi mereka yang bertanyakan soalan itu dengan begitu lembut seperti mak-mak yang sedang membebel.

soalan

Malah jawapannya ini juga turut membuatkan ramai berdekah mendengarnya apabila Sajat seolah-olah sentap dengan soalan tersebut. Dalam masa yang sama, ramai yang memuji kesabarannya melayan soalan-soalan yang ada kalanya lucu untuk dijawab.

Di ruangan komen, rata-rata netizen turut sama terhibur melihat gelagat Sajat menjawab soalan itu. Ada juga yang berseloroh mungkin juga Sajat berasa menyesal melakukan video ‘live’ itu ditambah pula dengan soalan-soalan aneh yang diterimanya.

“Jarang lelaki tak kelakar.”

sajat

“Sajat ni baik walaupun ayat dia kasar tapi still jawab lemah lembut.”

berpuasa

“Awning tudung dia lagi lawa dari aku nyah.”

komen

“Sangat sensitif untuk wanita seperti saya.”

tik tok

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*