“Saya Akan Lakvkan Dengan Kvasa..” Isteri TMJ Mahu Bantu Bella Tvntut Ke4dilan

Perbicaraan k3s pengasas Rumah Bonda, Siti Bainun menjadi semakin ‘pnas’ apabila salah seorang barisan peguambela memuat naik sekeping foto bersama anak guamnya itu di laman Twitter.

Foto tersebut membuatkan warganet kurang senang apatah lagi melihat mereka seolah-olah gembira ketika sebelah pihak lagi, remaja sindr0m down Bella menderlta aklbat dkwaan did3ra.

Terbaru, isteri Tunku Mahkota Johor Tunku Ismail Sultan Ibrahim iaitu Che’ Puan Khaleeda Bustamam turut tampil bersuara berhubung k3s berkenaan menerusi InstaStory miliknya, semalam.

Menurut Che’ Puan Khaleeda, melalui kuasa yang dimiliki, beliau berhasrat untuk membantu dengan melakukan apa sahaja demi menegakkan keadilan bagi pihak remaja berusia 13 tahun itu.

Malah, beliau mengakui turut terkesan dengan kes berkenaan apatah lagi terdapat segelintir pihak yang disifatkan ‘pengecvt’ mahu ‘melarikan diri’ atas kesalahan dilakukan.

“Saya akan lakukan apa saja dengan kuasa yang saya ada bagi mendapatkan keadilan untuk Bella. Saya kecewa dan letih melihat si pengecvt yang berfikir mereka boleh buat apa saja terhadap kanak-kanak teraniaya,” tulisnya.

Selain itu, Che’ Puan Khaleeda juga memberi pesanan kepada pihak terbabit mengenai karma yang akan menyusul dalam kehidupan mereka sama ada di dunia atau akhlrat nanti.

“Kamu boleh bersembunyi di sebalik tentera peguam tetapi k4rma akan hadir pada waktunya di dunia ini dan akhlrat,” ujarnya.

Terdahulu, Siti Bainun mengaku tidak bersalah atas dua pertduhan iaitu mengabai dan menganlaya Bella sehingga menyebabkan mngsa mengal4mi keced3raan fizikal serta em0si.

 

Sumber:Instagram Che’ Puan Khaleeda

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:https://www.dnq.pw

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*