“Sembang Macam Pandai..” Puteri Sarah guna khidmat dua peguam ‘hadap’ kaki sond0l, Sekali Ini Balas IraKazar

Kontrov3rsi melibatkan pelakon terkenal, Puteri Sarah Megat Kamaruddin melibatkan rumah tangganya yang dikatakan dig4nggu pihak ketiga menjadi perbualan ramai sejak beberapa minggu kebelakangan ini.

Hal tersebut berlaku setelah pelakon berkenaan mendedahkan nama anak kepada aktor senior Kazar Saisi iaitu Ira Kazar yang dikatakan cuba mengg4nggu suaminya serta memberikan pelbagai ugvtan menerusi media sosial sejak 4 tahun lepas.

Guna khidmat 2 peguam. Perkara itu dipanaskan lagi dengan pendedahan yang dibuat oleh bekas rakan kepada Ira yang mendakwa perangai selebriti muda itu memang tidak pernah berubah dan kini Puteri Sarah pula menjadi mngsa ‘kelicikan’ dalam mengejar lelaki.

Disebabkan tidak tahan dengan segala g4ngguan sehingga mengakibatkan rumah tangganya berada di hujung tanduk, Puteri Sarah dilihat bakal mengambil tindakan apabila memaklumkan menerusi Insta Story akan menggunakan khidmat dua orang peguam bagi berhadapan dengan perempuan tersebut.

“Sembang macam pandai”

“OK next! Kita pakai dua lawyer lah. Ke pakai 10 lawyer macam Siti Bainun. Small worm like this 2 pun cukuplah,”

“Ss I dapat sembang macam pandai. You do not know the real world sweety. Jangan nanti kena isytihar bankrup tinggal bawa jambatan,” tulisnya.

Terdahulu, Puteri Sarah telah mendedahkan yang Ira Kaza telah menganggunya dengan membuat pelbagai akaun palsu di media sosial dan meninggalkam mesej-mesej yang menyakitkan hati.

Dia juga mendakwa wanita itu seperti tidak tahu malu kerana mengacau suami orang sedangkan sudah mempunyai kekasih hati.

Sekadar info, sekitar Februari lalu, Sarah mendedahkan bakal mengambil tindakan undang-undang terhadap seorang individu selepas lama memendam rasa dan bersabar.

Sarah bagaimanapun enggan mendedahkan indentiti individu dan punca tindakan serius tersebut terpaksa diambil.

“Akhirnya, nak sangat saman orang yang saya dah lama nak sam4n. Ya jumpa kau di mahkamah,” tulisnya.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : omm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*