“Lah, dah nak jadi mak dah” Elisya Sandha Kongsi Video Menari Tiktok, Netizen Perasan Baby Bump

Pelakon dikenali sebagai Elisya Sandha yang juga merupakan adik kepada Fasha Sandha ini sudah selamat bergelar isteri kepada anak sulung Sheila Rusly pada 21 Ogos 2021. Uzair Haqimy adalah insan bertuah yang menambat hati Elisya Sandha.

Umum sedia tahu dengan kemesraan hubungan menantu dan mentua ini yang rajin memasak bersama-sama. Malah Elisya Sandha kini sedang h4mil cucu pertama Sheila Rusly. Kini ‘baby bump’ Elisya Sandha jelas kelihatan setelah beberapa bulan.

Baru-baru ini pula Elisya Sandha memuat naik satu video yang memaparkan dirinya berjubah hitam sambil menari comel. Wajahnya cukup berseri sejak h4mil ini membuatkan ramai memuji kecantikan pelakon wanita ini.

Bukan itu sahaja, warganet turut akui wajahnya kini seakan Bella Khan, seorang Youtuber. Berikut adalah perkongsian r4kaman memaparkan baby bump Elisya Sandha jelas kelihatan yang dimuat naik menerusi akaun TikTok pelakon ini sendiri:

VIDEO:

@elisyasandhaaa When your husband always sleep during fasting month 😛 #fyp #tiktokmalaysia ♬ original sound – Vince Caluag

Perkongsian r4kaman tersebut telah meraih lebih sejuta tontonan 104 ribu likes. Rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka mengenai r4kaman ini di ruangan komen seperti berikut:

KOMEN NETIZEN:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*