[Video] ‘Ya Allah Ksiannya..’Peminat Sdih Lihat TuIang Belakang Zamani Kian MeIengkung.

Tahap k3$ihatan penyanyi legend, Zamani Slam sememangnya diketahui umum tldaklah seperti dahulu lagi. Dia juga tidak merhsiakan tahap k3$ihatannya dan ia terlihat melalui fizikalnya yang sedikit berubah.

Sebelum ini, Zamani pernah menjelaskan yang dia menghidapi masaIah tuIang belakang. Penyanyi lagu Gerimis Megundang itu juga tldak menaflkan penggunakan ddah satu ketika dahulu memberi k3$an kepada penyaklt yang dihidapi kini.

Sdih tengok keadaan Zamani.

Namun begitu, menerusi perkongsian seorang pengguna TikTok dikenali sebagai Anna Sofia, dia telah mem.uat naik satu rakaman video penampilan terkini penyanyi itu di satu majlis berbuka puasa.

Apa yang membuatkan ramai peminatnya sdih adalah kondisi struktur tuIang belakang Zamani yang semakin membengk0k.

Video:

Minta ma.af sebab dah tak macam dulu

Dalam pada itu, Anna Sofia juga menjelaskan yang artis tersebut sempat mem0hon ma.af di atas kondisinya yang tldak seperti dulu lagi ketika menjayakan persembahan.

Rakaman persembahan tersebut turut dikongsikan Zamani di Instagramnya dan dipenuhi dengan komen daripada peminat yang sentiasa memuji suaranya yang masih tetap merdu walaupun k0ndisinya semakin berbeza.

Nampak agak ku rang selesa dengan struktur tuIang belakang.

Menjengah ke ruangan komen TikTok Anna Sofia, rata-rata warganet mengakui mengagumi sosok penyanyi tersebut walaupun ada sedikit rasa ksihan melihatnya yang masih gigih menyanyi walaupun struktur badannya kian beru bah.

Mereka juga tak lepas daripada mendoakan agar k3$ihatan Zamani terus membaik dan kekal sihat serta terus menghiburkan orang ramai dengan deretan lagu-lagu ‘berhntunya’.

Ksian dia, Iama dah saklt rasanya

Sumber: TikT0k Anna Sofia, omm

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : DBONGKAR

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*