“Bukan Nak Berlag4k, Tapi…”- Tolak Peminat Ajak ‘Selfie’, Nabila Huda Nafi Bersikap S0mbong

Pelakon dan pengacara terkenal, Nabila Huda tampil memberikan teguran terhadap peminat yang mahu bergambar dengannya seawal 6 pagi.

Tidak Bermaksud Untuk Ber.lagak

Menerusi Insta Stories, Nabila menjelaskan bahawa dirinya tidak bermaksud untuk bersikap berl.agak, namun pihak terlibat seharusnya mempunyai common sense untuk mengajaknya untuk bergambar pada awal pagi.

“Bukan nak berlag.ak, tapi common sense sikit please. 6 a.m nak selfie too early for me. Saya baru sahaja bangun dengan muka tak mandi. Dengan berpeluh, muka comot. Kasi peluang please for my ‘me time’ nak enjoy my morning here.”-Jelas Nabila Huda

Boleh Diajak Bergambar Pada Waktu Yang Sesuai

Tambahnya lagi, dia turut menit.ipkan pesa.nan kepada orang ramai untuk ber.asa bimbang kerana dirinya bukanlah seorang yang som.bo.ng. Malah mereka boleh datang untuk bergambar dan berb.orak selepas dirinya sudah cantik bersiap dan berada dalam keadaan yang sesuai.

“Jan.gan ris.au, saya bukan seorang yang so.mbo.ng. Kej.ap lagi lepas saya dah bersiap, dah cantik dah mandi, nak selfie ke, nak bo.rak ke, kalau keadaan bersesuaian, come and say hello to me.

Saya takkan pernah kata tidak. Tak pernah lagi la saya masuk carta seorang manusia yang berlagak  atau sombong selama saya hidup.”-Nabila Huda

Mohon Maaf Pada Yang Te.ra.sa

Pelakon terkenal ini turut meminta pihak terlibat untuk memahami masa yang sesuai malah memohon maaf terhadap sesiapa yang terasa dengan hantaran nya di Insta Stories itu.

“Cuma kena faham time okay. You guys kerja pun 8 a.m to 5 p.m. Takkan saya kena kerja 24 jam. Minta maaf kalau buat sesiapa terasa. Hopefully you guys faham.”-Nabila Huda

Artis juga manusia biasa seperti kita semua. Beri masa dan ruang yang sesuai untuk ajak bergambar okay..

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: Muraimy

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*