Anis Sofea did4kwa h4mil lepas video bersama Haqiem Rusli cvri tumpuan netizen

Selebriti-selebriti ketika ini juga ramai yang menjadi model untuk koleksi terbaharu buat hari raya kali ini. Kecantikan mereka mengayakan baju kurung raya tentu sahaja memikat ramai orang.

Terbaharu juga, pasangan sama cantik sama padan iaitu Haqiem Rusli dan isterinya, Anis Sofea mencuri tumpuan umum dengan mengayakan baju raya sedondon daripada satu jenama terkenal.

Haqiem

Walau bagaimanapun, dalam pada melihatkan gelagat mereka dalam rakaman video yang dikongsikan oleh akaun bernama, myravallyn ini membuatkan ramai memuji Anis Sofea cantik, manakala Haqiem Rusli kacak.

Namun begitu, ada juga perkara lain yang turut menjadi perbualan peminat mereka diruangan komen apabila menerusi video itu, Anis Sofea juga didakwa hamil oleh peminat dan membuatkan ada juga yang tertanya-tanya hal tersebut.

Terdahulu, isteri kepada penyanyi popular tersebut pernah tular selepas disangka hamil berikutan satu rakaman video namun ia difahamkan sekadar gurauan oleh Haqiem Rusli ketika itu.

@myravallyn Fuhhhh @haqiem_1998 & @anissofeaz dah beraya dulu guys dengan Eleanor Kurung pairing with Adam Baju Melayu in maroon! Korang bila lagi? 🥰✨ #fyp #MyravallynDivineRaya2022 ♬ original sound – Myravallyn


Menjengah ke ruangan komen di perkongsian video pendek tersebut, Anis Sofea yang didakwa hamil selepas dikongsikan video itu turut mencuri tumpuan umum dengan ditinggalkan pelbagai reaksi.

“Saya pun dari haritu dah perasan…”

Anis Sofea IMG_20220428_080426

“Cantik baju dan si pemakai”

IMG_20220428_080440 Anis Sofea IMG_20220428_080509

“Aku syak wife dia mengandung”

IMG_20220428_080518

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*