“Lain kali nak mengutvk pun guna ot4k..” Aliff Syukri Bakal Sam4n Komposer Terkenal RM1juta?

Semenjak muzik video lagu raya Datuk Seri Aliff Syukri dikeluarkan, usahawan kosmetik terkenal ini menerima banyak tegvran, kec4man dan tohm4han di media sosial. Meskipun mendapat banyak reaksi neg4tif dari orang ramai, beliau masih boleh berkompromi.

Bakal Sam4n Damian Mikhail

Namun selepas melihat muatnaik Damian Mikhail yang disiarkan oleh media tempatan baru ini membuatkan usahawan kosmetik ini mar4h terhadap komposer, penerbit lagu dan ahli kumpulan VE itu kerana menulis kec4man yang dianggap mel4mpau olehnya.

Melihat di Insta Stories Aliff, beliau mengumumkan bakal menghantar surat sam4n dalam tempoh 24 jam jika  tidak memad4m muatnaik tersebut di media sosial.

“Sila pad4m posting anda yang mel4mpau dalam masa 24 jam sebelum surat sam4n saya hantar kepada anda.. Siapa m4kan cili dia terasa pedas.” umumnya

Meski Aliff tidak memberitahu siapakan individu yang dimaksudkan dalam Insta Stories nya, namun perkongsian beliau yang seterusnya menjawab teka teki identiti yang dimaksudkan berdasarkan tangkap layar posting yang dikongsikan dalam mesej perbualan bersama peguamnya.

via Instagram Datuk Seri Aliff Syukri

Melihat tangkap layar posting yang dikongsikan Aliff di Insta Stories, muat naik yang ditulis ahli kumpulan VE itu membuatkan usahawan tersebut ingin mengambil tindakan und4ng-undrng jika tiada permohonan maaf secara terbuka dilakukan.

“Sila buat permohonan maaf ya terbuka awak tulis. Nama saya ya.. Sila tag mamat tu.. 24 jam tak ada, tunggu peguam saya buat kerja.” tegasnya

Mahu Permohonan Maaf Berserta Video

Jutawan terkenal ini juga menegaskan beliau mahu permohonan maaf disertakan sekali dengan video jika tidak mahu dikenakan tindakan und4ng-und4ng.

“24 jam tiada permohonan maaf tunggu surat sampai ya.. Saya senyap tak bererti saya senyap.

Dan pastikan buat permohonan maaf berserta video.. Kalau tak, sam4n tetap berjalan.. Lain kali nak mengut4k pun guna otak..” tegasnya lagi

via Instagram Datuk Seri Aliff Syukri

Bayaran Sam4n Dari RM500K Hingga RM1 Juta

Melihat mesej perbualan yang dikongsikan di media sosial usahawan ini, Aliff boleh mengenakan bayaran sam4n sebanyak RM500 ribu sehingga RM1 juta berdasarkan maklumbalas dari peguamnya.

“Kalau saya nak sam4n dia secepat mungkin.. Berapa juta boleh sam4n dia??” – Aliff

“Fitn4h ni. Ada maklumat dia? RM500K ke RM1 juta cukup..” peguam

Terdahulu, Alif Syukri telah dipanggil untuk hadir ke ibu pejabat Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia untuk beri keterangan dan disi4sat dibawah S3kksyen 233 Akta Komunikasi dan Multimedia 1998.

Sumber : murai.my

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber :  https://bartasangbad.site/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*