“Plot Twist Dia”, Fatin Rupanya Isteri Orang Kejutkan Penonton

Kepelbagaian karakter dan setiap satunya dikembangkan dalam 7 Hari Mencintaiku 3 ini nampaknya membuatkan musim ini lebih menarik. Beberapa watak baru turut diperkenalkan dan karakter samping yang lama turut memeriahkan lagi jalan cerita drama ini menjadikan drama ini diikuti peminatnya.

Menerusi episod terbaharu ada babak memaparkan Khuzairi bertemu rakan satu universiti di Kuala Lumpur. Karakter rakan tersebut dilakonkan oleh PU Azman. Namun apa yang menarik perhatian ramai adalah Fatin rupanya isteri orang!

Di kampung Fatin cuba ambil peluang yang ada untuk mendapatkan Khuzairi. Siapa sangka rupa-rupanya Fatin adalah isteri orang. Buat yang terlepas babak tersebut, berikut adalah perkongsian semula pendedahan ini yang dimuat naik menerusi akaun TikTok:

@misstz_ Lahh bini orang dah rupanya si fatin😌#shukriyahaya #puazman #reenrahim #7harimencintaiku3 ♬ sonido original – Katy


Mendengarkan pendedahan PU Azman ini, bukan sahaja Khuzairi terkejut. Malah para penonton juga tidak menyangka plot twist ini. Berikut antara reaksi ramai berkenaan jalan cerita tak disangka ini yang ditinggalkan di ruangan komen:

“Plot twist dia hahaha aku ingat Taufik jadi ustaz ke apa last2 weyh hahaha”

Fatin isteri orang 5

“Khuzairi terkejut sampai tak terkata”

Fatin isteri orang 4

“Ingat gais, scene terakhir 7hm3 setiap episod tak boleh percaya lagi sebelum tengok next episod”

Fatin isteri orang 3

“Ending yang sangat memberi ketar ketir kepada seluruh orang yang menontonnya”

Fatin isteri orang 2

“Terkedu family aku siut part ni”

Fatin isteri orang 1

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*