Macam Kembar Seiras! Patut Cantik, Ini Wajah Ibu Izara Aishah Yang Menjadi Perhatian Ramai

Nama Izara Aishah cukup dikenali ramai dengan bakat lakonan yang mantap sekali. Sejak mendirikan rumah tangga bersama Muhammad Adib Khalid memang jarang dapat lihat wajah cantik Izara menghiasi kaca televisyen. Malah, aktiviti seninya juga makin perlahan apabila menerima kehadiran cahaya mata sulung pada 15 April lalu.

Namanya mula melonjak naik selepas membintangi drama bersiri Vanilla Coklat yang bersiaran pada tahun 2011. Meskipun tidak muncul di kaca TV namun Izara masih aktif mengemaskini media sosial miliknya dan turut berkongsi momen bersama yang tersayang buat tatapan peminat.

Semakin cantik dan berseri dengan imej bertudung, ramai yang memuji kecantikan Izara Aishah.

Meninjau di laman Instagram, Izara telah berkongsi beberapa keping gambar bersama dengan ibu dan juga anaknya Irisa Alaia. Kemana tidak tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi. Kecantikan yang dimiliki rupanya telah mewarisi kecantikan ibunya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Izara Aishah Adib (@izaraaishahofficial)


Wajah comel Irisa juga menarik perhatian ramai, penampilan Izara selepas bersalin turut menjadi bualan peminat. Rata-rata mereka menyifatkan aktres yang pernah membintangi filem Kau Yang Satu ini kelihatan lebih berseri-seri dan anggun sejak melahirkan anak.

Terdahulu, Izara juga ada memuatnaik gambar bersama dengan sepupunya turut menjadi perhatian para peminat kerana mata seakan sama walaupun disebalik pelitup muka.

Sekadar info, Izara Aishah telah mendirikan rumah tangga pada 17 November 2017 dengan anak t1ri penyanyi Dato’ Sri Siti Nurhaliza iaitu Adib Khalid, yang juga merupakan anak kepada usahawan Dato’ Sri Khalid Mohamad Jiwa.

 

Sumber: IG Izara Aishah

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:https://www.tehtarikkaw.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*