Lucinta Luna sampai ‘terjatuh’ gelak2 dengan DSV, “The real KL menjerit”

Rasanya dua figura yang popular ini tidak perlu lagi diperkenalkan kerana acap kali menjadi perhatian di media sosial. Penyanyi dangdut Indonesia, Lucinta Luna bagaimanapun menjadi perbualan ramai apabila dia dilihat bertemu dengan usahawan, Dato Seri Vida.

Tidak hanya itu, gelagat Lucinta Luna dan Dato Seri Vida atau turut popular dengan panggilan DSV yang dikongsikan ini membuatkan ramai warganet turut terkedu.

Ini berikutan tidak menyangka Lucinta Luna benar-benar berada di Malaysia yang lalunya menerima pelbagai pandangan oleh warganet diruangan komen.

@datoserividaofficial Yang penting bestfriend selalu support dan tolong gelakkan sekali @lucintaluna12 #dsv #datoserivida #foryou #foryourpage #masukberanda #lucintalunamanjalita #lucinta #fypp #masukberandafyp #masukberandagak #masukfyp #tiktokindonesia ♬ original sound – QU PUTEH BARULAH PUT

Gelagat kedua-dua figura berkenaan yang gelak sama-sama lalu menyebabkan Lucinta Luna terjatuh turut mencuri tumpuan warganet apabila video tersebut turut tertulis kapsyen, ” Yang penting bestfriend selalu support dan tolong gelakkan sekali.”

Menerusi rakaman kedua ini pula, gelagat Lucinta Luna turut mengundang rasa ‘risau’ selepas dia sempat membuat lompatan sehingga DSV juga tercuit hati.

@datoserividaofficial Reply to @surianasue91 Lepas tengok kejadian ni terus tak lupa 🤣 @lucintaluna12 . Buat stunt depan pavii . #lucintaluna #datoserivida #foryou #kuikhlaskan #kuikhlaskandsv #masukberandafyp #masukberandamuu #masukberandagak #tiktokindonesiafyp ♬ original sound – QU PUTEH BARULAH PUT


Video-video yang telah dikongsikan tersebut bagaimanapun ditinggalkan ribuan komen oleh warganet yang dalam pada masa yang sama turut berjangkit ketawa selepas mendengar DSV gelak.

“The real KL menjerit”

Dsv

“Ape ni ape ni taknak taknak”

Dsv

“Dengan aku aku sekali berjangkit gelak tu”

Dsv IMG_20220510_095518

“Terkejut lalu terkentut netizen tengok”

IMG_20220510_095439

“Memang tak rilek la, pagi-pagi dah buat aku gelak”

IMG_20220510_095453_1

IMG_20220510_095538

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*