Tak Sangka! Nampak Bahagia, Ini Yang Terjadi Kepada Eina Azman Sebelum Perkhwinan Dengan Datuk Paduka Gmix

Eina Azman atau nama sebenar Datin Paduka Ainur Syakina Azman  merupakan seorang pelakon wanita tempatan yang cukup dikenali menerusi drama Mimpi Cinderella, Suri Hati Mr. Pilot dan Rahsia Hati Perempuan.

Selepas berkahwin, pelakon ini jarang menonjolkan diri dalam dunia industri dan dia mengakui rezeki dalam bidang lakonan lebih terbuka luas buatnya.

Ibu kepada dua cahaya mata ini bersyukur dengan peluang yang diberikan oleh pihak produksi namun mengakui perlu lebih selektif dalam memilih watak yang ditawarkan. Namun apa pun, dia berkata perlu bersikap lebih selektif kerana perlu membahagikan masa antara kerjaya dan keluarga.

Eina dikatakan memecahbelah hubungan keluarga 

Sususulan dari itu, Suaminya Datuk Gmix dan adik beradiknya tampil memperjelskan sesuatu buat ramai terkedu.  Eina Azman tiada kaitan langsung dengan apa yang terjadi, sebaliknya sikap 2 orang adik beradiknya yang membenc1 ag4ma isl4m dan meminta Datuk Gmix untuk menukar balik kepada ag4ma Sikh.

Dari itu, Datuk Gmix tidak mengundang mereka ke majlis resepsi yang telah berlangsung.

Kesemua sister (tidak diketahui kakak atau adik) telah hadir tetapi yang 2 orang tidak datang. Saya tidak pernah menjemput mereka kerana mereka membenc1 Islam dan memaksa saya menukar balik agama saya ke Sikh. Saya tahu apa yang saya pilih dan saya pilih Islam kerana saya mencintai Islam. Ayah dan ibu saya membeli baju untuk hadir tetapi yang 2 orang itu tidak membenarkan. Emak saya men4ngis dan bercakap kepada saya. Saya akan berjumpa mereka di mahkamah kelak. Allah Maha Besar.

Sesungguhnya ini adalah uji4n yang besar buat Datuk Gmix dan keluarga. Apabila memeluk agama Islam memang sentiasa ada cabaran.

Eina juga pernah memberitahu, bakal suaminya Datuk Paduka Kaiser Gurmeet Harden sudah berminat mendalami ag4ma Isl4m sebelum mengenalinya lagi. Bahkan ramai kawannya terdiri daripada kalangan orang Melayu.

“Ibu Eina pun banyak menolongnya untuk terus mendalami ag4ma Isl4m. Dia sudah pandai baca Al-Fatihah dan surah lain. Sebelum ini pun, agama tidak pernah menjadi penghal4ng hubungan kami apatah lagi dia memang benar-benar mahu mendekati ag4ma Isl4m.

“Apa yang lebih penting dalam hubungan kami ialah restu dari keluarga masing-masing.

Di usia 19 tahun, beliau telah mendirikan rumah tangga dengan Datuk Paduka Kaiser Gurmeet Harden pada 31 Ogos 2014 dengan wang hantaran sebanyak RM77,000, selain menerima sebuah kereta Chevrolet Camaro dan dalam masa sama membawa kepada gelaran ‘Datin Paduka’.

Mereka dikurniakan anak kembar, Arianna Aubrey dan Karl Kareef.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : IG Eina Azman

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*