Rupanya Puteri Sarah Bukan Calang Calang Wanita! Ramai Baru Tahu Fakta Ini!

Sebelum ini, kisah rumahtangga pasangan selebriti iaitu Syamsul Yusof dan Puteri Sarah Liyana mendapat perhatian net1zen selepas didkwa sedang dilnda masalah. Namun, kedua-duanya mengunci mulut punca mereka tidak tinggal sebumbung.

Empat tahun mendiamkan diri, akhirnya Puteri Sarah tidak mampu lagi menyembunyikan maslah rumahtangga mereka.


Menerusi hantaran di Instagram Stories, Puteri Sarah membuat pendedhan anak kepada pelakon veteren, Kazar iaitu Ira Kazar yang masih mengganggu rumahtangganya sejak tahun 2019.

Bagi yang tidak mengenali, Puteri Sarah merupakan seorang pelakon dan model wanita negara. Isteri kepada pengarah, Syamsul Yusof ini pernah muncul dalam beberapa drama tempatan.

Dilahirkan pada 1 Disember 1985 di London, England, dia kemudian berpindah ke Malaysia dan membesar di Kuala Lumpur dan Batu Pahat, Johor sebelum menyambung pengajian di UITM Shah Alam dalam bidang Ijazah Pengurusan Hotel.

Mula menceburkan dalam dunia hburan pada tahun 2008, antara drama dibintanginya Dunia Anita, Puteri dan Janji Kasih. Selain itu, dia juga menjayakan iklan bagi produk-produk ternama seperti DiGi, F&N dan Nivea selain menjadi duta kepada produk Silky Girl.

Puteri Sarah dan Syamsul mendirikan rumahtangga pada 8 Mac 2014. Hasil perkongsian hidup, mereka dikurniakan dua orang cahaya mata.


 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Youtube

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*