Nora Danish Men4ngis Rupa Anak Dih1na! Tengok Ney Ney Terkini Yang Dulu Pernah Jadi Ejek4n Net1zen

Terdahulu, aktres cantik dan popular Nora Danish mengakui hatinya terkiln dengan sikap sesetengah netizen yang mengutvk rupa paras anaknya yang dikatakan h0doh sedangkan ibu bapanya cantik dan kacak.

Hati ibu mana yang tidak sedih apabila fizikal anaknya sering menjadi bahan kutvkan. Itulah situasi yang terpaksa dihadapi oleh pelakon Nora Danish apabila anak lelakinya, Ney Ney sering menjadi mang.sa ejek4n netizen.

“Saya juga manusia biasa bila tengok orang mengutvk fizikal diri saya, saya boleh terima. Tapi untuk anak saya yang baharu dilahirkan suci seperti kain putih pun mereka kutvk, sudah tentu saya men4ngis”

“Semestinya saya berasa sangat em0si. Kalau terjadi pada orang di luar sana pun pasti mereka akan men4ngis. Benda seperti ini harus dihentikan,” jelasnya kepada portal KopiPlanet.com.

Sementara itu dalam masa yang sama Nora juga bersyukur kerana mempunyai seorang suami yang sangat memahami situasi yang melanda selain turut memberikan kata semangat buat pelakon wanita ini.

Memasuki usia empat tahun, Ney Ney sekali lagi menjadi tumpuan ramai apabila wajahnya kelihatan semakin tampan dan kacak. Malah, dengan keletahnya yang sentiasa kelakar membuatkan netizen turut terhibur.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by NaOra Daishi (@noradanish)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nedim Sujak Nazri Aziz (@boss_ned)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by NaOra Daishi (@noradanish)


Nora juga akui kurang aktif berlakon kerana anak bongsu masih memerlukan perhatian dan lebih mengutamakan keluarga buat masa ini dan si kecil Ney Ney juga suk4r berenggang dengannya.

Untuk yang tidak tahu, wajah bayi yang baru lahir masih belum berkembang dengan sempurna dan akan berubah-ubah dari waktu ke waktu, sebab itu belum nampak lagi kecomelan ataupun ada irasnya dengan orang tua mereka. Sebelum kutvk, pastikan tahu fakta, jangan jadikan bayi mang.sa kec4man juga.

Sekadar info, Nora sebelum ini pernah berkahwin dengan Rizal Ashram Ramli dan mereka mempunyai seorang anak iaitu Putra Rayqal Ramli Rizal Ashram.

Mereka bercer4i pada 10 Julai 2008 selepas dua tahun berkahwin.

Nedim juga seorang duda anak satu selepas dikatakan bercer4i pada tahun 2013.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : IG Nora Danish, IG Nedim

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*