“Marketing Murah..” AIiffSyukri Bersvmpah Pekerja Telah Dirasvk Bkan Gimlk, Netlzen Perasan Sesuatu Dalam Vldoe

Menurut Aliff dia menyifatkan kejadian tersebut sebagai sesuatu yang mengerikan dan akui ianya bukanlah gimlk semata-mata.

Jutawan kosmetik, Dato Seri Aliff Syukri berkongsi detik cemas apabila salah seorang pekerjanya telah dirasvk hantv pada petang Isnin.

“Ini Bukanlah Gimlk”

Menerusi sebuah hantaran di Instagram , menurut Aliff dia menyifatkan kejadian tersebut sebagai sesuatu yang mengerikan dan akui ianya bukanlah gimlk semata-mata.

“Mengerlkan..Awak saya takvt awakk. Kejadian petang tadi ketika salah seorang pekerja saya dirasvk hantv.. Svmpah dengan nama AIIAH, ini bukanlah gimlk tapi adalah kisah benar.”-Kongsi Aliff Syukri.

Tenaga Mengalahkan Peninju Profesional Ketika Dirasvk. Tambahnya lagi, Aliff turut menceritakan bahawa dia berasa pelik dengan pekerjanya yang dirasvk itu baru berusia 20-an, namun ketika dirasvk tenaganya mengalahkan peninju professional antarabangsa, Hulk Hogan.

“Pekerja saya ni wanita berumur 20an tetapi yang peliknya ketika dirasvk tenaganya kalah seperti Hulk Hogan.” Aliff Syukri.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Aliff syukri kamarzaman (@aliffsyukriterlajaklaris)


Pelbagai Reaksi Netizen

Di ruangan komen, rata-rata netizen memberikan pelbagai reaksi terhadap hantaran Aliff malah ada yang mengkritik video tersebut sebagai konten untuk melariskan salah satu produk keluaran syarikatnya.

“Marketing ke awak.”

“Kena rasvk? Promot produik? Ok dato, saya cuba husnudzonn.”

“Bila dah banyak sangat drama. Jadi macam ni pun tak sure nak percaya atau tak hmm takpelah semoga dipermudahkan urusan.”

“Cheap marketing.”

“Kuat sangat marketing macam ni.”

Adakah benar atau sekadar gimik semata-mata? Korang nilai laa sendiri.

Sumber : Murai

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber :  https://viralbollywoodnews.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*