“Rezeki Datang Diwaktu Yang Tepat”- Bella Mel0mpat Teruja Dapat Tahu Jant1na Bayi

Setelah dua tahun mendirikan rumahtangga dan selama tempoh itu jugalah dia dicemvh kerana masih tidak mampu menghadirkan zuriat buat suami tercinta. Begitulah uj1an hebat yang terpak$a diterima oleh Bella, isteri kepada Youtuber terkenal Alief Irfan.

Alhamdulillah! Berkat ke$abaran, pa$angan ini bakal menimang zuriat pertama tidak lama lagi. Lebih manis, pa$angan ini turut dianugerahkan sepa$ang bayi kembar selepas genap 2 tahun penantian.

Semalam berlangsungnya majlis sambutan ulang tahun kelahiran Bella yang ke-27 tahun berserta majlis mengumumkan jant1na bayi sambil meraikan rumah terbuka sempena sambutan Aidilfitri di Hotel Quill City Mall, Kuala Lumpur.

Pa$angan ini sebelum ini pernah memberitahu media yang mereka masih belum mengetahui jantina bayi mereka kerana rah$ia tersebut masih disimpan rap1 oleh ibu mereka.

Menurut Bella, semasa melakvkan uj1an Ultras0und, ibunya sahaja yang dibenrkan masuk dan dimaklum oleh d0ktor mengena1 jantina bayi.

Kemunc4k acara ialah memec4hkan belon mengetahui apakah jant1na bayi tersebut. Belon pertama dipecahkan oleh Alief dengan mengeluarkan kertas berwarna biru berterbangan membuatkan isterinya Bella dilihat mel0mpat teruj4.

Siapa sangka belon kedua yang dipcahkan oleh Bella juga mengeluarkan warna yang sama, sekali gus menandakan Alieff dan Bella bakal menimang sepa$ang putera lelaki tidak lama lagi.

Video:

Video berkenaan meraih 200 ribu tontonan di Channel You Tube mereka. Rata-rata peminat turut meluahkan rasa syukur serta teruja untuk menunggu kelahiran bayi You Tuber tersebut tidak lama lagi.

Malah, ramai antara mereka turut meny1tkan anugerah ini hasil kurniaan Allah berkat kesabaran pa$angan Alief dan Bella.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : You Tube Alief Irfan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*