Intan Najuwa Dikej4rkan Ke H0spital! Ini Keadaan Terkini Beliau Buat Peminat Bimbang

Kuala Lumpur – Selepas tiga hari dis.er4ng pen.y4kit ga.stritis atau g.astrik, akhirnya pelakon Intan Najuwa terpaksa dikejarkan ke sebuah pusat peru.b4tan pada Sabtu.

Gara-gara peny.4kit g.astrik t.eruk itu, Intan atau nama sebenarnya Intan Najuwa Abdul Wahid memberitahu degupan j4ntungnya turut menjadi laju.

Sekadar info, Intan Najuwa Abdul Wahid merupakan seorang pelakon dan model Malaysia. Beliau mula bergiat di dalam bidang lakonan menerusi watak lakonannya sebagai Abby dalam drama Hantu Punya Bos, dan beliau mula dikenali menerusi wataknya sebagai Hanan Khaira di dalam drama popular Kekasih P.aksa Rela dimana beliau telah digandingkan bersama pelakon senior Remy Ishak.

Selain itu, beliau juga dikenali menerusi drama Tuan Danial dan Setelah Ku Dimiliki sebagai Tengku Ismahanim dan Sarra dimana beliau telah digandingkan bersama Idris Khan dan Zul Ariffin. Selain itu, sebelum beliau bergelar artis, beliau juga merupakan seorang penulis blog yang kreatif dan menarik.

Kata pelakon berusia 25 tahun itu, dia berkemungkinan dis.er4ng peny.akit g.astrik itu disebabkan tekanan selain pengambilan ka.fien berlebihan.

Sekali lagi dan sekali lagi. Saya tak mampu nak lakukan ini lagi. Sudah tiga hari. Saya dis.erang s.akit g.astrik yang sangat t.eruk dan jantung berdebar-debar.

Ia disebabkan tekanan dan terlalu banyak kafien,” kata Intan. Pelakon drama siri Tak Sempurna Mencintaimu itu berkongsi keadaan dirinya menerusi laman Instastory miliknya pada Sabtu.

Bagaimanapun usaha untuk mendapatkan kepastian mengenai keadaan Intan masa kini gagal apabila aktres itu gagal dihubungi.

Dalam pada itu, Intan tidak menolak kesibukan bekerja sambil belajar menyebabkan tahap kes.ihatannya terganggu.

Mungkin juga disebabkan terlalu banyak bekerja, belajar, terus tumbang macam ini,” ujarnya.

Sekitar 2018, Intan pernah dimasukkan ke wad di sebuah h.0spital untuk beberapa hari selepas mengalami tekanan d.ar4h rendah dan rehid.rasi.

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:Mstar/IG

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*