[Video] “Dia Ingat Dia Femes” – Gelagat anak Caprice perasan cantik buat ramai pec4h pervt

Sudah lama menyepi setelah berkahwin dengan wanita pilihannya Elis, Caprice kini lebih banyak menghabiskan masa dengan keluarganya. Bukan sahaja Elis iaitu isteri kepada caprice tetapi anaknya, Aleesya Sofea juga turut terkena percikan populariti Caprice.

Sejak mendapat seorang ayah yang bergelar selebriti ini, Aleesya suka akan perhatian media terhadapnya dan Aleesya dilihat mesra dan manja dengan Caprice, banyak rakaman video Caprice melayan sahaja apa yang Aleesya suka.

Sebuah rakaman video telah dimuatnaik di aplikasi Instagram milik Caprice yang memaparka Aleesya yang sedang berkomunikasi dengan menggunakan bahasa inggeris dengannya dan menurut Aleesya sekarang dirinya telah popular dan ramai yang ingin bergambar denganya di sekolah.

Menurut Caprice pula, sambil bertanya kepada Aleesya kenapa orang nak ambil gambar dengannya dan Aleesya menjawab yang ramai kawannya bertanya yang betul ke dirinya anak Caprice, dan sambil ketawa Caprice menjawab yang disebabkan dia anak caprice la orang suka bergambar dengannya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Tiger of AlQuds (@capricedaddycap)


Menjengah ke ruangan komen pula, ramai yang geli hati melihat anak beranak itu bersembang sambil bergelak ketawa. Netizen juga memuji cara caprice yang melayan Aleesya seperti anaknya sendiri.

Komen Netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Instagram capricedaddycap

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*