“Ni baru betul sebijik”-[VIDEO] Wajah wanita iras Tangmo hangat jadi tumpuan warganet

Kita semua tahu bahawa pelakon Thailand dikenali sebagai Tangmo Nida sehingga sekarang masih menjadi perbualan di beberapa negara kerana pemergiaannya yang mengejvtkan ramai.

Walau bagaimanapun, ketika itu juga ada beberapa wanita yang dikatakan mempunyai iras wajah Tangmo turut menangkap perhatian ramai namun terbaharu nampaknya perkongsian oleh seorang individu ini pula membuatkan ramai bersetuju wajah wanita ini sememangnya ada iras Tangmo.

Difahamkan wanita dari Korea ini bekerja di Sabah dan rakaman pertemuan wanita iras Tangmo dengan individu ini membuatkan ramai dapat melihat kelakuannya yang lembut lalu mencuri tumpuan umum.

Video yang memaparkan kelakuan wanita berkenaan bagaimanapun menarik perhatian ramai yang nampaknya rata-rata warganet turut bersetuju dia lebih iras Tangmo.

Dalam pada itu, perkongsian pemilik akaun ini dilihat dengan pantas viral dengan meraih hampir 100,000 tanda suka apabila videonya ini juga dikongsikan ramai.

VIDEO:

@akojimahhh kembarny laba kn ini 😂 #tangmonida🥺 ♬ อย่างน้อยเราเคยรักกัน – AnAn (อันอัน)


Ribuan komen juga telah ditinggalkan warganet buat wanita terbabit diruangan komen dimana ada yang melihat penampilan simple dirinya itu juga sama seperti Tangmo.

“Tangmo jenis simple, sebijik sama. Cantik”

“Eh seiras lah, ni baru ada sama. Yang haritu duk kecoh…”

“Sama macam Tangmo masa muda suka gaya gitu, simple”

“Macam Tangmo la…”

\

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*