Ulang Tahun Serina Yang Ke-39, Ini Hadiah Yang Chef Wan Buat Ramai Tak Jangka

Sempena ulang tahun anak perempuannya, Serina Redzuan yang ke 39, chef selebriti terkenal, Datuk Chef Wan tampil menitipkan doa malah turut menghadiahkan pelbagai kelengkapan rumah buat anak perempuannya itu.

Hadiahkan Set Meja Makan & Sofa Baharu Buat Serina

Chef Wan menerusi satu hantaran di Instagram memberitahu bahawa Serina tidak mahu sebarang hadiah kerana beliau sudah berjanji untuk memberikan set meja makan dan set sofa baharu untuk rumah Serina yang baru dibeli dan sedang diubahsuai.

“Dia berkata dia tidak mahu sebarang hadiah kerana saya sudah berjanji untuk memberikannya set meja makan dan set sofa baharu untuk rumah mereka yang baru mereka beli dan ubah suai.

Saya juga memberikan 4 helai permaidani lama saya yang masih kelihatan baik. Guna la dari kena beli yang baru. Nanti periuk dan kuali baru dari Cookware collection , saya akan menyerahkannya kepada anda.”-Kata Chef Wan

“Jadi La Sumbangan Dari Bapa Tu”

Tambahnya lagi, Chef Wan menceritakan bahawa dia turut menyumbang sedikit wang untuk pemasangan kabinet dapur dan menghadiahkan wang bernilai RM10,000 untuk kelengkapan yang lain seperti aksesori dan pemasangan lampu.

“Saya turut membantu mereka dan menyumbangkan sedikit wang untuk memasang kabinet rumah baru mereka. Jadi la sumbangan dari bapa itu.

Rezeki saya adalah rezeki anak-anak juga. Dah nak siap masuk rumah esok Papa kasi 10K lagi for your other home accessories, lighting, and fittings etc. Itu hadiah hari  jadi saya buat anda.”-Kata Chef Wan

Di akhir hantaran nya, Chef Wan turut menyatakan bahawa dirinya tidak mengambil peduli akan kritikan orang luar yang bercakap buruk mengenai setiap kebaikan yang dilakukan, kerana beliau hanya mahu menjalankan tanggungjawab serta mendapatkan keredhaan Allah sahaja.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Murai MY

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*