[VIDEO] “Sejak dapat lesen L..” – Gelagat Afwa Petah Berjalan Buat Ramai ‘G3r4m’

Muhammad Afwa Khalid merupakan anak kedua Datuk Seri Siti Nurhaliza dan Datuk Seri Khalid Mohd Jiwa. 

Afwa menyambut ulangtahun kelahiran pertama pada 19 April lalu bersama kakaknya Siti Aafiyah kerana uniknya mereka berkongsi tarikh yang sama selain berbeza tahun dan bulan. 

Meski pun Datuk Siti atau mesra dipanggil Tok Ti jarang memuat naik berkenaan anak keduanya, namun puteranya sudah menjadi buah hati para peminat. 

Setiap perkongsian yang dibuat oleh Tok Ti berkenaan anak-anaknya akan menjadi tumpuan ramai dengan telatah comel mereka berdua. 

Memiliki seraut wajah yang bulat dan pipi yang tembam, Afwa memiliki daya tarikan tersendiri yang membuatkannya menjadi tumpuan ramai.

Terbaharu, perkongsian Tok Ti ke laman Instagram anak lelakinya Afwa Khalid mencvri tumpuan ramai apabila melihat Afwa sudah pandai berjalan. 

Sungguhpun langkahnya masih tidak lancar, tetapi Afwa sudah bisa melangkah keliling meja mengikuti ibunya yang sedang merakam video. 

Meninjau ke ruangan komen, rata – rata warganet teruja dengan perkembangan terkini Afwa yang sudah dapat berjalan. 

Selain itu, mereka juga ge’ram melihat telatah Afwa yang berjalan seakan – akan melayang ingin ja’tuh. 

Masya’allah Subhanallah Alhamdulillah…afwa dh dpt kaki..jlnnya klgkbut sampai melayang- lyng

Komen Netizen:

Terdahulu, Tok Ti membawa Aafiyah dan Afwa berjalan – jalan di taman KLCC sempena Hari Alam Sekitar Sedunia sambil memperkenalkan anak – anaknya dengan persekitaran semula jadi.

Untuk makluman, Tok Ti dan Datuk Khalid mendirikan rumah tangga pada tanggal 21 Ogos 2006 dan dikurniakan dua cahaya mata iaitu Siti Aafiyah, empat tahun dan Muhammad Afwa, satu tahun. 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://beritaawani.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*