“Dia Sangat Putih Dari Saya & PU Riz” lofa Dedahkan Ciri Rupa Sebenar Bilal peminat teruja

Walaupun Muhammad Bilal sudah lebih 3 bulan dilahirkan, wajah sebenar anak kepada selebriti Neelofa dan PU Riz ini masih belum didedahkan.

Bukanlah hendak terlalu berahsia, namun ia merupakan langkah berjaga-j aga untuk mengelakkan masaIah pandangan ain yang boleh memudaratkan seorang bayi kecil.

Alhamdulillah Bilal suka senyum..Orang datang rumah terus fall in love dengan senyuman manis dia (minit 3:00).

Menerusi perbualan ekslusif bersama rancangan ‘Nona’ sebelum ini, pengacara popular itu sempat mendedahkan sedikit ciri-ciri yang ada dalam diri Bilal.

Meskipun masih lagi kecil, nampaknya anak sulung mereka sejenis yang tidak takvt orang (friendly) malahan gemar tersenyum setiap kali ada tetamu datang menziarahi.

Bilal sangat putih…Lagi putih dari saya & Harris…Tak tahu datang dari mana putih dia (minit 8:15).

Berkaitan panggilan kepada Bilala pula, PU Riz sendiri menyarankan agar digelar dengan nama sebenar sahaja. Namun selaku ibu, Lofa pula gemar memberikan nama timangan comel-comel seperti ‘Meatball’, ‘Little’ Pau atau `Little Snowman’ memandangkan Bilal mempunyai kulit yang sangat putih.

Bila dengar macam ni, lagi terasa nak tengok BiIaI…Neelofa pun keturunan putih-putih.

Mendengar petunjuk-petunjuk yang diberikan oleh Lofa, netizen semakin teruja hendak melihat wajah sebenar Bilal.

Namun mengenangkan kedua-dua artis ini mempunyai rupa yang sama-sama elok, maka tidak hairanlah anak mereka juga mempunyai wajah comel.

Sumber : pnews

Iofa kongsi suami beri hadiah lepas balik s0lat jumaat, k0men Netlzen pula buat geIi hati ‘Suami saya suka beli ayam gunting’

Suami yang bersifat romantis dengan isterinya akan diberikan ganjaran pahala. Menyantuni isteri adalah antara perkara wajib bagi seorang suami untuk memastikan keharmonian berpanjangan.

Itu juga yang diamalkan dalam rumah tangga pasangan selebriti Neelofa dan Haris Ismail bagi mengekalkan kebahagiaan.

Terbaru, menerusi akaun TlkTok, Neelofa meluahkan rasa terharu apabila menerima seutas gelang tangan berjenama mewah daripada Haris atau PU Riz pada Jumaat lalu.

Kata bekas hos MeleTOP, ini bukan kali pertama suami tercinta membuat kejutan untuk dirinya dan dia sangat bersyukur dengan rezeki Allah.

Kisah hari ini, suami balik dari solat Jumaat bawa balik hadiah. Terkejut, terharu, happy, syukur dan semua perasaan yang baik-baik alhamdulillah.

Sebenarnya ini bukan kali pertama pak ustaz beli bawa balik surprise. Lofa suka tengok video bila suami bagi hadiah dekat isteri. Doakan keberkatan rumah tangga kami. Terhibur baca komen.

“Laki saya pun sama mcm pak ustad, sama jantina jelah. bukan sama part bawak hadiah tu”

“Suami saya belum mampu nak bagi hadiah mahal, tapi dia balik kerja dia kata hadiahnya dia buat semua kerja rumah and saya boleh rehat”

“suami sis pulak blk solat jumaat, beli air kelapa,air manggo jekadang? pisang goreng atau jemput pisang”

“Alhamdulilah .satu anugerah yg sgt indah dpt suami yg menyayngi isteri nya dgn iklas n telus..”

“laki sye pulang juma’at bawa es asam boi

ngan kopok leko tu pun dah happy”

“sempoinya lofa rajin reply komen…”

“laki aku balik dari solat jumaat mesti bwk balik pisang… tu pon org sedekah”

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber :https://earnsupport.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*