Check-up Khair Amir, Mira Filzah kekal jelita dipuji ramai- “Sebiji macam drama”

Jika dahulu bahagia berdua, pasangan sama cantik sama padan iaitu Mira Filzah dan Wan Emir Astar pada 9 Syawal lalu semakin bahagia dengan kehadiran anak sulung mereka yang diberi nama, Wan Khair Amir.

Terbaharu, Mira Filzah seperti biasa di Instagram peribadinya yang memiliki 7.3 pengikut berkongsikan perkembangannya dan dan jika dahulu gayanya ketika masih sahaja bergelar isteri membuatkan ramai sering memujinya dan menjadikan dirinya sebagai inspirasi dalam berpenampilan penuh gaya namun tetap sopan.

Pun begitu, perkongsian terbaharu Mira Filzah yang dilihat hadir membuat pemeriksaan terhadap anak lelakinya ini pada minggu ke-6 mencetuskan kecantikannya meskipun baru sahaja bergelar ibu membuatkan dia dihujani komen-komen pujian ramai.

Malah selain peminat dan pengikut, rakan selebriti juga memujinya yang seperti anak dara selepas berkongsikan sekeping fotonya bersama baby Khair Amir.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by MIRA FILZAH (@mfmirafilzah)


Perkongsian Mira Filzah setengah jam yang lalu itu membuatkan ribuan warganet meninggalkan lebih 20,000 tanda suka buat perkembangan terbaharu dikongsikan pelakon popular itu disamping penampilannya juga menjadi bualan hangat warganet.

“Macam anak dara la”- Ika Nabella

“Ala cantiknya. Macam anak dara”

“Eh tolak adik ke tu, tak macam mak orang pun”

“Pergh pegi check up pun stylo, sebiji macam drama”

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*