A1r M4ta Fazura Gvgvr Masa Tonton Mat Kilau, “Cerita Ni Memang Konpom Nangls”

Dua hari lalu telah pun berlangsungnya sesi tayangan perdana filem berjudul Mat Kilau. Sebuah karya agung dari pengarah tersohor, Syamsul Yusof, filem ini memiliki kehebatan dari pelbagai aspek membuatkan ianya menjadi bualan hangat warganet.

Selain dari itu, baru-baru ini satu perkongsian dengan paparan beberapa penonton dari ruang pawagam ketika sesi tayangan Mat Kilau telah mencvri perhatian ramai. Dalam perkongsian itu kelihatan beberapa wajah pelakon popular seperti Fazura, Emma Maembong dan ramai lagi.

Apa yang mencvri perhatian ramai adalah kelihatan air mata Fazura gvgur masa tonton Mat Kilau ini. Bahkan reaksi penonton lain juga turut sama nampaknya sedih ketika menghayati filem tersebut.

Berikut adalah perkongsian rakaman air mata Fazura gvgur masa tonton Mat Kilau yang telah dimuat naik oleh seorang pengguna TikTok dengan nama akaun randommdrama:

Perkongsian rakaman reaksi penonton menyaksikan filem hebat ini telah meraih lebih 2.8 juta tontonan dan 264 ribu likes. Rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka mengenai perkongsian ini di ruangan komen seperti berikut:

“Aku pun nangls doo..Pengorbanan demi agama, bangsa dan negara..tak kan ku lupa”

“Terima kasih atas pengorbanan para pendekar pertahankan tanah melayu”

“Tabik…Cerita yang sangat2 membuat saya terpukul..Cerita macam nielah sebaiknya dilakonkan supaya generasi anak2 kita tau tentang merdeka jajahan”

“Syamsul buat jalan cerita jarang mengecewakan..Cuma jalan cerita hidup dia je kecewa sikit”

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*