“Korang Semua Jadi Saksi”- Tiba2 Tunjuk Cincin, Abg Viva Melamar Teman W4nita Ketika ‘Live’ TikTok

Sebut sahaja tentang benc4na b4njir yang melanda negara hujung tahun lalu pasti membuatkan kita teringat akan jasa bakti sukarelawan-sukarelawan dari pelbagai negeri yang bersatu hati hadir membantu mangs4-mangs4 bah.

Sal4h seorang daripada mereka adalah Azwan Omar yang mendapat jolokan Abang Viva kerana datang dari Melaka menaiki kereta Produa Viva seorang diri ke kawasan b4njir di Selangor semata-mata mahu menghulurkan bantuan.

Melamar ketika live TikTok?

Selepas peristiwa itu, Abang Viva terus menjadi perhatian ramai dan telah mengumpul pengikutnya yang tersendiri di media sosial.

Kisah peribadinya turut mendapat perhatian dengan yang terbaru dia dikatakan telah mel4mar teman wanitanya secara siaran lansung di aplikasi TikTok.

Teman wanita malv2 kata terima

Dalam video itu, Abang Viva dengan santai telah melamar teman wanitanya sambil menunjvkan cincin di kamera secara tiba-tiba sehingga membuatkan wanita itu sedikit terkejvt.

Walau bagaimanapun, selepas beberapa kali lamarannya dianggap seperti ‘main-main’, pemuda tersebut terus memanggil nama penuh wanita itu yang dikenali sebagai Evanoza dan bertanyakan semula sama ada dia sudi menerima ataupun tidak.

Lamaran ikut SOP ke bang? Betul jaga jarak

Menjengah ke ruangan komen rakaman video siaran langsung Abang Viva di TikTok yang dikongsikan semula oleh pengguna media sosial dikenali sebagai @arianaevee, ramai yang telah meningg4lkan ucapan selamat pengantin baru kepada pemuda itu.

Mereka juga mendoakan agar urusan Abang Viva terus dipermudahkan lebih-lebih lagi untuk mendirikan rumah tangga selepas lamarannya diterima oleh wanita tersebut.

Cepat2 lah kawin kalau macam ni

Antara komen netizen:

Comel gf abg Viva. Semuga berjodoh hingga ke jinjang pelamin. Org baik MMG patut disayang ramai.

abg viva beli cincin. catit, Selamat pengantin baru bang!

Lihat Video:

 

Sumber:OMM

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:https://www.dnq.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*