“Masa Maryam lahir takde perasaan ke?”-Dikec4m netizen, Ini Jawapan Balas Fizo Omar!

Baru-baru ini pelakon,Fizo Omar memaklumkan isterinya, Fazeera Nazri baru sahaja melahirkan anak sulung mereka.

Berita gembira itu dikongsi Fizo menerusi hantaran terbaharu di akaun Instagram miliknya hari ini.

Menurut Fizo, bayi perempuan seberat 2.73 kg itu dilahirkan dua minggu lebih awal dari tarikh jangkaan bersal1n.

Fizo turut memuat naik beberapa keping foto bersama bayinya itu di laman Facebook miliknya bersama ucapan yang menyentuh jiwa.

“Gugur air mata jantan, gengster macam mana pun si suami dan ayah…”

 

View this post on Instagram

 

A post shared by fizoomar (@fizoomar)


Berkongsi cerita saat menyambut kelahiran puteri keduanya itu, Fizo meluahkan rasa kesyukuran dan kesayuan saat melihat peng0rbanan isterinya, Fazeera melahirkan anak mereka secara normal.

Hampir 10 jam menahan sakit contraction sehinggalah bayi keluar, Fizo setia menemani isterinya itu di bilik bersalin dan menyaks1kan sendiri kesakitan isterinya bertarvng ny4wa melahirkan puteri mereka sehingga menangis dan mengg1gil tangannya.

“Pukul 12.39 pg (25 jun) lagi sekali gugur air jantan, perasaan kali ni terus bertukar gembira,sedih dan sebak sebagai seorang ayah pulak bila ko tengok buat pertama kalinya seorang anak yang di tunggu-tunggu selama ni.

“Serius weh abe joe tak boleh tahan perasaan ni sampai mengg1gil tangan ni bila Doktor minta pegang gunting untuk potong tali pusat baby.”

Sempat menitipkan pesanan buat suami dan bakal ayah di luar sana, Fizo juga berterima kasih kepada semua rakan-rakan dan peminat yang mendoakan kesejahteraan dan kebahagiaan mereka.

Walaubagaimanapun, ada segelintir net1zen tidak berpuas hati dan membandingkan kelahiran anak dengan isterinya kini, Fazeera dengan kelahiran anak sebelum ini bersama bekas isteri, Mawar Karim.

“Alahai abejoe, macam tak pernah ada anak jer…masa Maryam lahir takde perasaan macam ni ker?”

Jawapan Balas Fizo Omar

Menjawab soalan yang agak pedas daripada net1zen. Fizo Omar cuba menjelaskan keadaan kelahiran terdahulu dan sekarang. Selain itu, dia turut menyel4r t1ndakan netizen tersebut yang dianggap negat1f.

Terdahulu, Fizo dan Fazeera berkahwin pada 21 Oktober 2021.

Sebelum ini Fizo pernah mendirikan rumah tangga bersama usahawan terkenal, Mawar Karim namun jodoh mereka tidak panjang.

Pasangan ini kemudiannya mengambil keputusan untuk bercer4i talak satu di Mahkmah Rendah Syariah Hulu Langat pada 10 Julai 2019.

Hasil perkahwinan tersebut, pasangan ini memiliki seorang anak perempuan, Wan Maryam yang kini berusia lima tahun.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : FB, IG Fizo Omar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*