Nabila Huda bukan lagi pengacara Melodi, Ini Puncanya

Nabila Huda pada hari Ahad telah tampil sebagai pengacara rancangan hiburan Melodi buat kali terakhir.

Setelah setahun bergelar hos kepada rancangan yang amat terkenal itu, maka berakh1rlah khidmat Nabila Huda sebagai pengacara.

Pelakon yang juga anak kepada Amy Search ini bercerita, dia tidak lagi menjadi hos sebab k0ntrak untuk mengendalikan rancangan berkenaaan dah pun tamat.

“Kontrak saya sebenarnya telah pun berakh1r pada bulan ini selepas satu tahun saya bergelar pengacara rancangan Melodi.”

“Saya memang amat gembira kerana telah diberi kepercayaan untuk galas tanggungjawab menjadi host selama satu tahun ini.”

Sebagai seorang yang baru berj1nak dalam bidang pengacaraan, Nabila Huda menddahkan banyak ilmu yang telah dia pelajari.

“Begitu banyak kenangan manis sepanjang saya mengendalikan rancangan Melodi ini. Saya anggap ianya satu rezeki sebab ianya bermula semasa kita semua jalani Perintah Kawalan Pergerakan pada tahun lalu.

“Masa tu ramai yang tak dapat bekerja, tetapi saya telah diberikan rezeki untuk menggalas sebagai host Melodi.”

“Dari situ maka bermula rezeki saya menjadi pengacara dan saya belajar banyak perkara yang baru. Antara yang saya belajar ialah cara nak handle program TV secara online dari rumah, bagaimana setting kamera, lighting dan banyak lagi.”

Nabila huda memberitahu dia kini akan fokus dalam bidang lakonan dan ini satu lumr4h untuk tidak lagi menjadi sebahagian dari sesebuah rancangan program TV.

“Saya tak ada pun rasa sed1h kerana ini merupakan satu lumrah dalam pekerjaan dan juga kehidupan. Selepas selesai dengan sesuatu, kita akan jumpa orang baru di tempat yang baru juga.”

“Kerja-kerja lakonan saya akan teruskan selepas ini memandangkan itu merupakan keutamaan saya dan bidang mengacara ini boleh dikaytakan satu kerjaya sambilan untuk saya.”

“Saya nak ucap terima kasih kepada semua yang tolong saya di belakang tabir. Saya mahu aturkan satu majlis makan malam sebagai tanda terima kasih khas buat mereka semua.”

Sebelum ini Nabila Huda menggantikan tempat Awal Ashaari dan juga Janna Nick sebagai pengacara Melodi.

Terbaharu, Nabila sedang menjalani pengg4mbaran drama bersiri sains fiksyen berjudvl Electric Dust Agency arahan pengarah Faisal Ishak yang akan ditayangkan di platform Viu Malaysia.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Harian Metro

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*