[VIDEO] “Aafiyah tunjuk bakat menyanyi…” – Peminat Teruja Dengar Aafiyah Nyanyi, Boleh Jadi Pengganti Tok Ti

Setiap ibu bapa sepastinya mahukan yang terbaik untuk anak – anak mereka seperti mendapat kelebihan yang mereka tidak dapat sewaktu kecil.

Bagi penyanyi terkenal, Datuk Seri Siti Nurhaliza, sekiranya anaknya mahu mengikuti jejak langkahnya, dia haruslah mengikuti beberapa kelas pada peringkat awal bagi mengasah serta memperkukuh nyanyian.

Oleh itu, anak sulung Datuk Siti iaitu Siti Aafiyah sudah mengikuti kelas piano sejak kecil lagi yang dilakukan di rumahnya.

Setiap kali anaknya sedang berlatih, Datuk Siti sentiasa ada untuk memberi sokongan sambil merakam momen Aafiyah berlatih. 

Aafiyah yang kini berusia empat tahun sudah pandai bermain piano dengan melihat nota muzik sambil dipantau oleh guru muziknya. 

Perkongsian seorang pengguna TikTok @dagulekuk berkenaan Aafiyah yang sedang menyanyi lagu kanak – kanak mencu’ri perhatian ramai. 

Video:

@dagulekuk Aafiyah tunjuk bakat menyanyi! @toktitiktok #sitiaafiyah #aafiyah #sitinurhaliza #viral #fypシ ♬ original sound – ❤ Si Dagu Lekuk ❤

Meskipun menyanyi lagu kanak – kanak ‘burung kakak tua’ namun ramai yang memuji nyanyian Aafiyah. 

“Bila seni mengalir dalam darah.. Maka inilah yg dikatakan anugerah daripada Allah. Maka peliharalah dengan sebaik2nya.. Aamiin ya Rabbal’alamiin” 

Komen Netizen:

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: https://beritaawani.com/, sinarviral

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*