Neelofa Dah Tahu Lama Tentang Peny0ndol, Ajar Doa Dan Beri Nasihat Setiap Kali Puteri Sarah Men4ngis Meng4du

Tak sangka rupa-rupanya Neelofa dah tau lama tentang penyondol yang kacau rumah tangga Puteri Sarah dan Syamsul Yusof.

Katanya, ketika mengetahui perkara itu, dirinya hilang kata-kata disebabkan perbuatan pihak ketiga terhadap Puteri Sarah dan menganggap apa yang berlaku adalah melampau.

Kata Neelofa, dia tak sanggup nak berdepan dengan masalah sedemikian namun memuji Sarah kerana ketabahan dan kekuatannya.

“Kita borak banyak tentang hal ini. Sampai satu masa, saya dah tak tahu nak kongsi nasihat apa, sebab terlalu teruk pihak ketiga punya buli terhadap awak.

Masa itu orang ramai tak tahu lagi, saya sendiri tak sanggup nak hadam, apatah lagi awak yang kena lalui. Memang awak seorang yang terlalu sabar dan kuat,” katanya dalam satu komen yang ditinggalkan di IG Sarah.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Puteri Sarah Liyana Megat (@puterisarahliyana)


Neelofa juga menyifatkan Puteri Sarah sebagai seorang wanita yang mempunyai tahap kesabaran yang tinggi kerana masih menjaga aib suaminya.

“Satu perkara yang saya amat-amat terkesan, despite apa jadi awak sangatlah nak jaga rumah tangga awak, awak jaga aib suami dan banyak mengalah.


“Moga Allah gantikan segala kesakitan, kepedihan, setiap air mata awak yang mengalir kepada kebahagiaan yang berterusan.”

Membalas komen Neelofa, Sarah menulis, “Terima kasih love. Selama ini saya menangis dekat awak. Akhirnya… terima kasih ajarkan saya segala doa-doa.”

 

Sumber:Cari

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:https://www.dnq

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*