“kami restu” Gara-gara Zara Zya bagi mini love ini, Netlzen ‘setuju’ Shuib & Zara Zya

Pelakon dan pelawak terkenal, Shuib Sepahtu memberitahu dirinya tidak suka apabila dirinya cuba dipadankan dan dijodohkan dengan rakan artis.

Ini berikutan tularnya video dan gambar dia dan pelakon Zara Zya di laman Instagram sehingga menyebabkan ramai warganet cuba ‘menjodohkan’ mereka. “Bagi saya, Zara Zya seorang yang manis orangnya. Itu sahaja yang boleh saya ulaskan mengenai dirinya.

“Tiada apa lagi yang boleh dikongsikan buat masa ini,”jawab Shuib ketika disoal mengenai hal tersebut.

Pun begitu, Shuib atau nama sebenarnya Shahmira Muhammad menjelaskan ia adalah tidak manis dibincangkan kerana belum cukup setahun arw4h isterinya, Siti Sarah Raisuddin meningg4lkan dia sekeluarga.

“Saya sedar, ramai netizen dan orang ramai cuba ‘kenenkan’ saya dengan rakan industri dan sebagainya. Namun, apa yang boleh saya katakanya di sini adalah belum tiba masanya lagi.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ZaraPrihatin (@zarazya)


“Bagi saya, seperti tidak manis untuk asyik berbicara mengenai perkara ini memandangkan arw4h isteri meningg4l dunia belum setahun lagi,”jelas Shuib.

Selain Zara Zya, terdapat juga warganet cuba ‘menjod0hkan’ usahawan Bubble Bee itu dengan penyanyi Siti Noordiana dan pelakon Wan Sharmila.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shuib Sepahtu (@shuibsepahtu)


Pelawak dan pelakon Shuib Sepahtu sedar ada segelintir netizen yang cuba `menjodohkan’ dia dan rakan artis Zara Zya selepas sepotong video mereka di Instagram viral baru-baru ini.

Sungguhpun begitu, Shuib menjelaskan yang agak tidak molek untuk berbicara tentang perkara tersebut memandangkan belum setahun arwah isterinya, Siti Sarah Raissuddin meninggalkan dia sekeluarga.

“Zara Zya, manis orangnya. Itu sahaja yang boleh saya ulas nnengenai dirinya. Tiada apa lagi yang boleh dikongsikan pada waktu ini.

“Saya sedar yang netlzen dan orang ramai nak `kenenkan’ saya dengan rakan industri dan sebagainya. Namun, apa yang boleh saya katakan belum masanya lagi.

“Bagi soya, seperti tidak manis untuk asyik berbicara nnengenai perkara ini nnennandangkan arwah isteri meninggal dunia belum setahun lagi,” katanya ringkas.

Terdahulu, netizen khususnya pengikut Shuib seakan-akan nnerestui jika Shuib dan Zara bertennu jodoh pada masa akan datang.

Selain itu, Zara Zya juga dilihat ada memuat naik tangkap Iayar artikel yang menunjukkan bahawa netizen suka melihat aksi mereka berdua di lannan sosial.

Terdahulu, Sarah melahirkan cahaya mata keempatnya menerusi pembed4han pada 6 Ogos tahun lalu dan diberi nama Ayash Affan.

Sarah disahkan menlnggal dunla pada jam 5.13 pagi di Unit Rawatan Rapi (ICU) Hospital Canselor Tuanku Muhriz (HCTM) pada 9 Ogos tahun lalu.

Sumber: Astro Gempak

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber :https://earnsupport.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*