“Cinta Tanpa Syarat..”- Pengantin 0KU Gigih Kayuh Skateboard Menuju Ke Pelamin Buat Ramai Seb4k

Kekurangan diri bukanlah hal4ngan untuk mengecap kebahagiaan. Begitulah juga dengan kisah pemuda berstatus Orang Kelainan Upaya (OKU) ini yang akhirnya bertemu jodoh dengan wanita pilihannya.

Majlis pernikahan pasangan ini menjadi perhatian ramai, di mana ia memaparkan pengantin lelaki yang mengalami kecac4tan pada kedua kaki sedaya upaya menggunakan kudratnya untuk ke pelamin.

Menerusi perkongsian video di media sos1al oleh pengguna @alang.nordin, video yang tvlar itu telah meraih sehingga 750,000 tontonan.

VIDEO:

@alang.nordin Kali ni kita dapat Pengantin Yang Special . Korang kene tengok sampai habis . Solemnization Miera & Haziq.. part 2 bulan 9 nanti #fyp #pengantinviral #truelove ♬ Sampai Tutup Usia – Angga Candra

Tindakannya itu nyata mengundang seb4k netizen yang terharu dengan penyatuan kedua mempelai, lebih-lebih lagi pengantin perempuan merupakan wanita yang sempurna fizikalnya.

Raata-rata netizen turut terharu dan meninggalkan komen positif dengan kemuliaan wanita tersebut kerana sanggup memilih teman hidup yang kekurangan itu.

Komen Netizen:

 

 

Sumber:Tiktok alangnordin

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:https://www.dnq.pw

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*