Terkejut Siti Bila Wartawan Tiba2 Tanya Isu Puteri Sarah, Ini Jawapan padu Tokti

Jarang ter.palit dengan g0sip mvrahan, itulah yang menjadi kan penyanyi n0mbor satu negara, Dato’ Sri Siti Nurhaliza sangat di sayangi ramai.

Warta.wan tanya pen dapat isu rumah tangga Puteri Sarah

Bagai mana pun, bar baru ini temu bual T0kTi ber sama wartawan Mel0di menjadi per hatian ramai apabila disoal akan rumah tangga pasangan artis yang sedang bergel0ora ketika ini.

Menerusi vide0 yang dimuat naik pengguna TkT0k di kenali sebagai Si Dagu Lekuk, dapat dilihat seorang wartawan ber tanya soalan mengenai mengenai isu rumah tangga pasangan sel3brti Puteri Sarah Liyana dan Syamsul Yusof.

Dalam video ter sebut juga dapat dilihat, reaksi ter kejut dari pelatun lagu Biar lah Rahsia itu selepas menerima s0alan berkenaan.

Bagai mana pun, penyanyi kesayangan ramai itu enggan mengulas mengenai rumah tangga pasangan selebriti selain mend0a kan yang terbaik agar kem3lut mahligai bahagia mereka diselesai kan dengan baik.

Dalam perkembangan berkaitan Pengurus kepada Puteri Sarah iaitu Emi Mat Rozekhi mendedahkan bawah pelakon itu tidak kisah langsung dengan kekayaan dimiliki suaminya, Syamsul Yusof.

Emi turut memberi peringatan supaya netizen di luar sana agar berhati-hati dalam meninggalkan komen terutama berhubung status rumah tangga Sarah dan Syamsul.

Menerusi satu entri yang diulang siar Sarah atau nama sebenarnya, Puteri Sarah Liyana Megat Kamaruddin dalam Instatory, Emi menegaskan bahawa selebriti bawah jagaannya itu pandai mencari punca rezeki sendiri dan tidak bergantung dengan kekayaan suaminya

SUMBER:M3L0DI

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber :https://r-s7.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*