“Harga Rumah, Jutaan?” Harga Koleksi Handbag Fazura Buat Netizen Terkeejut, Memang Mahal Sangat

Fazura teruja melihat puteri k3$ayangannya itu membesar dengan cepat. Kata Fazura, Fatima kini menjadi semakin bijak gara-gara dikelilingi dengan orang dewasa.

“Fatima membesar dengan cepat. Disebabkan dia dikelilingi orang tua (dewasa), jadi kebijakan Fatima lain macam.

“Dia sudah mula belajar bercakap dan memanggil saya ‘mom’. Ada sekali Fatima panggil saya ‘mak’. Daddy (ayah) dia panggil ‘dada’. Muka memang ikut Fattah Amin tapi perangai ikut Nur Fazura,” katanya ketika ditemui pada majlis An Evening With Fazura & Besties di Hotel Mandarin Oriental, Kuala Lumpur, semalam.

Bagaimanapun, Fazura tidak akan terus melupakan kedua-dua bidang tersebut dan bersedia untuk menerima tawaran yang diberikan kepadanya jika bersesuaian.

“Memang ada skrip dan tawaran untuk saya. Tapi saya perlu sesuaikan denga jadual harian sebagai ibu. Saya tidak mahu men1ngg4lkan anak terlalu lama.

“Hendak berlakon saya tidak ada masalah kalau skrip dan waktu penggambaran dapat diserasikan. Tapi buat masa sekarang saya gembira berlakon untuk kempen tudung saya sahaja,” jelasnya.

Untuk info, Fazura mendirikan rumah tangga bersama Fattah pada 27 November 2017 dalam sebuah majlis yang diadakan secara tertutup di sebuah hotel di ibu negara.

Fazura dan Fattah menimang cahaya mata pertama pada 2 Oktober 2020

HARGA KOLEKSI HANDBAG FAZURA RAIH PERHATIAN NETIZEN  

VIDEO :

KOMEN NETIZEN :

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber/ Kredit : Tiktok via https://bartasangbad.site/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*