Wanita selamba salam, laga pipi dengan penyampai anugerah di pentas… VIP di sebelah berundur ‘ser4m’ jadi mngsa c1uman

AKSI sp0ntan ‘terlebih mesra’ seorang wanita naik ke pentas menc1um pipi seorang lelaki sebanyak tiga kali selepas bersalam menjadi perhatian warga maya.

Pelbagai reaksi di media sosial dapat dilihat setelah video itu tul4r, malah tetamu di majlis itu juga terkejut dengan adegan tak disangka yang dilihat di depan mata.

Aimi Iylia Md Sani, 32, memperincikan semula kepada mStar mengenai kejadian pada majlis Muqmeen Group National Annual Award Presentation Night (MGNAAPN), awal Jun lalu.

VIDEO:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by mStar (@mstaronlineofficial)


“Malam tu saya terima beberapa anugerah untuk pencapaian yang diperolehi bagi agensi bumiputera Prudential, kumpulan Muqmeen.

“Kebetulan untuk penyampaian salah satu anugerah, abang saya punya giliran untuk sampaikan kepada penerima MDRT (Million Dollar Round Table) dan nama saya juga dipanggil.

“Abang saya merupakan salah seorang Pengurus Kanan Agensi jadi masa naik pentas saya salam dan c1um laga pipi dengan dia seperti dapat dilihat dalam video tu… sampai terkejut VIP lagi seorang tu,” imbasnya yang senang disapa Aimi.

Bercerita lanjut, tindakannya pada malam itu disaksikan lebih daripada 2,000 tetamu yang hadir.

Malah Aimi yang merupakan ibu kepada seorang cahaya mata ini berkata, seorang pengurus lelaki yang berada pada posisi kiri dalam video tersebut turut terkejut melihat ‘adegan c1um’ itu lalu spontan berundur, mungkin bimbang dirinya juga menjadi ‘m4ngsa’.

Menurut Aimi, semua adik-beradiknya merupakan perunding takaful Prudential yang sudah lama berkecimpung dalam bidang yang sama.

Aimi bersama tiga abangnya yang merupakan ejen takaful.

“Semua adik-beradik saya merupakan ejen takaful Prudential dan hubungan kami memang rapat.

“Kalau berjumpa memang salam pelvk c1um. Ini bukanlah kali pertama kami buat sedemikian. Jadi, bila saya naik pentas abang terus sambut seperti kebiasaan dia jumpa adik bongsu dia.

“Lagi dua orang atas pentas tu senior agency manager juga tapi mereka tak perasan saya. Tu yang mereka terkejut tiba-tiba abang pelvk saya atas pentas. Salah seorang pengurus tu sampai melompat sebab terperanjat, tapi memang dia bergurau saja.

Saya baca komen tu ada yang bertanya-tanyalah siapa VIP tu siap ada buat andaian sendiri, kata tu suami, bapa juga ada kata business kron1lah.

AIMI ILYIA

“Tetamu lain saya tak pasti pula apa respons mereka sebab ada yang tahu, ada juga yang tak tahu kami adik beradik. Dalam dewan tu memang dipenuhi dengan ejen seluruh Malaysia,” kata Aimi yang kini menetap di Kepong, Kuala Lumpur.

Mengenai video yang dimuat naik sehingga meraih lebih 1.5 juta jumlah tontonan di TikTok, ia telah dihujani pelbagai komen netizen.

Aimi memenangi beberapa anugerah pada majlis tersebut.

Rata-rata daripada mereka memberikan komen berbentuk gur4uan malah ada juga yang masih tertanya-tanya apa sebenarnya berlaku.

“Lari VIP tu takvt kena sal4m.

“Takvt dia (VIP) kena c1um juga.

“Ini yang dinamakan Megah Holdings. Tahniah anak papa. Terkejut VIP lain. Tak adalah gur4u saja,” kata netizen di ruangan komen.

Jelas Aimi yang merupakan anak bongsu dari empat beradik, kejayaan dicapai pada malam tersebut merupakan berkat usaha dan dedikasinya sejak zaman pandemik lagi.

Majlis dihadiri lebih 2000 ejen pada malam tersebut.

“Lepas saja-saja kongsi video tu tak sangka pula v1ral. Saya baca komen ada yang tertanya-tanya siapa VIP tu siap ada buat andaian sendiri, kata itu suami, bapa… ada yang kata bisnes kroni. Tapi ada juga yang kenal saya dan mereka terangkan lelaki tu ahli keluarga saya.

“Tapi saya berjaya capai ini semua bukanlah sebab abang-abang saya yang bagi sales, semuanya hasil usaha sendiri approach kawan-kawan doktor, kenalan dan stranger. Tapi tak dinafikan abang-abang saya memang mentor dan guide saya hingga berjaya,” ujar Aimi.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: MSTAR

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*