[VIDEO] “Cinta itu bahasa rahsia setiap pecinta” – Tular Akad Nikah Menggunakan Bahasa Isyarat Und4ng Rasa Terharu

Sebuah pernikahan adalah penyatuan dua jiwa menjadi satu. Tidak kira la apa jua keadaan pasangan pengantin tersebut, hari bahagia tersebut haruslah diraikan bersama sahabat handai dan juga keluarga yang terdekat.

Tidak mengira apa jua keadaan pasangan pengantin itu adalah contoh bagi pasangan yang menerima baik burvk dan kekurangan pasangan masing-masing. Mungkin ramai yang tertanya bagaimana sesebuah perkahwinan bagi orang kelainan upaya iaitu pek4k dan b1su dijalankan.

Sebuah rakaman video telah dimuatnaik di aplikasi Tik Tok apabila ianya memaparkan upacara pernikahan yang dilakukan dengan menggunakan bahasa isyarat. Pengantin lelaki dilihat menggunakan bahasa isyarat sewaktu majlis akad nikah dilafazkan.

Selepas kedua mempelai pengantin itu telah sah nikahnya, pengantin lelaki itu juga turut membacakan ikrar pernikahan dengan menggunakan bahasa isyarat. Video majlis akad nikah menggunakan bahasa isyarat ini cukup indah dan unik untuk disaksikan.

Video:

@amrimjs

Jodoh & pertemuan adalah ketentuan Allah.. semoga kekal hingga Syurga..

♬ Selamat Pengantin Baru (Alhamdulillah) (Instrumental) – Instrumental


Menjengah di ruangan komen pula rata-rata warganet turut meluahkan rasa kagum dengan pengantin lelaki apabila menyaksikan perkongsian acara akad nikah yang unik ini. Malah ada juga yang rasa terharu apabila dapat melihat saat bahagia pasangan pengantin tersebut.

Komen Netizen:

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://www.tiktok.com/@amrimjs

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*