Dah siap panggil Mama! Ibu bagi hint hubungan Shuib dan Wan Sharmila, pengurusan kata ‘macam peminat bergambar dengan artis’

SALING berbalas komen dengan ibu Shuib, ramai mula membuat andaian pelakon Wan Sharmila bakal mengisi kekosongan hati pelawak itu selepas pemergian isterinya, Allahyarham Siti Sarah Raisuddin tahun lalu.

Perkongsian ibu Shuib iaitu Salamiah Jalani di TikTok juga menimbulkan tanda tanya peminat apatah lagi meletakkan kapsyen berbunyi, ‘biar gambar berbicara’ yang menyebabkan pelbagai spekulasi dan andaian.

Menerusi ruangan komen, netizen mula bertanyakan status sebenar Wan Sharmila dan Shuib selain mendoakan kebahagiaan jika benar mereka bakal bertemu jodoh.

WAN SHARMILA 3

Wan Sharmila bersama Salamiah (tengah) dan ibu tiri arw4h Sarah.

“Pilihan ibu mentua. Macam dapat restu. Kalau betul, Alhamdulillah.

“Saya suka Wan Sharmila. Semoga dipermudahkan jadi menantu Mama (ibu Shuib). Orangnya ceria macam Mama juga.

“Kalau yang ini, 100 peratus sokong. Memang baik untuk jadi isteri, ibu dan menantu,” antara komen warganet pada video berkenaan.

Terdahulu, Wan Sharmila hadir ke majlis bacaan tahlil bersempena dengan setahun pemergian Siti Sarah yang diadakan di kediaman pelawak itu pada Isnin lalu.

Pelakon drama 7 Hari Mencintaimu itu juga dilihat memanggil Salamiah dengan gelaran Mama yang seolah-olah menguatkan gosip ada hubungan istimewa di antara mereka berdua.

“Terima kasih sudi teman Lala (panggilan Wan Sharmila) sepanjang majlis. Ada rezeki jumpa lagi ya Mama,” tulis Wan Sharmila.

Semoga dipermudahkan jadi menantu Mama (ibu Shuib). Orangnya ceria macam Mama juga

NETIZEN

Sebelum ini, Wan Sharmila mencuri perhatian ramai apabila dilihat meluangkan masa dengan anak kedua Shuib iaitu Dzahira Talita Zahra sehingga menimbulkan desas-desus hubungan kedua-dua selebriti berkenaan.

Sementara itu, pihak pengurusan Shuib menjelaskan gambar yang dimuat naik Salamiah tidak membawa sebarang maksud tertentu dan hanya sekadar kenang-kenangan.

Kehadiran Wan Sharmila pada majlis tahlil itu juga adalah pertemuan pertama kali di antara ibu Shuib dan Wan Sharmila.

wan sharmila 2

Wan Sharmila sebelum ini meluangkan masa keluar bersama Talita.

“Memang tiada apa-apa. Dia (Salamiah) tak pernah jumpa Lala. Macam peminat bergambar dengan artis,” jelas wakil Shuib.

Usaha mStar mendapatkan komen Wan Sharmila dan Salamiah tidak berjaya apabila kedua-duanya memberi alasan ada urusan lain ketika dihubungi.

Siti Sarah menghembuskan nafas terakhir pada pukul 5.13 pagi, 9 Ogos tahun lalu di Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia (PPUKM) akibat Cov1d-19.

Beberapa hari sebelum meninggal dunia, Allahyarham menjalani pembedahan bagi mengeluarkan bayi lelaki ketika kandungannya berusia lapan bulan pada 6 Ogos yang diberi nama Ayash Affan.

Selain Ayash, Shuib dan Sarah juga dikurniakan tiga orang cahaya mata lain iaitu Uwais Alqarni, 10, Dzahira Talita Zahra, 8, dan Ariq Matin, 6.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:Mstar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*