“Kenapa Tak Pencen Lagi..”- Jep ‘B4han’ Norlia Ghani Jadi Pramugari Buat Ramai Dekah

Menerusi satu perkongsian yang membuatkan ramai tidak henti ketawa adalah sketsa yang dilakukan oleh Jep, Shuib dan Rahim dalam sebuah rancangan yang menghiburkan para penonton.

Sketsa yang bertemakan rombongan ke London itu menerima lebih dari 1 juta tontonan di Tiktok angkara mulut Jep yang membuat lawak secara spontan sehingga netizen mula memuji kehandalan beliau dalam menghiburkan para penonton.

Kehadiran Norlia Ghani yang merupakan pelakon otai memeriahkan lagi suasana sketsa tersebut apabila beliau perlu mengambil watak sebagai pramugari pada ketika itu.

Aksi Jep dan rakan pelawak beliau yang terkejut dengan kehadiran Norlia Ghani membuatkan mereka cuba menyakat pelakon otai tersebut dengan lawak lawak yang melucukan sehingga Norlia cuba sedaya upaya untuk menahan diri beliau dari terus tergelak.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @cepatberita


Punchline yang bertubi tubi diberikan sehingga keluar dari mulut Jep dengan satu kenyataan dimana beliau menanyakan Norlia kenapa beliau masih belum pencen dan hal ini membuatkan ramai terhibur.

Apa apa pun para peminat mendoakan yang terbaik buat para pelawak dan Norlia Ghani agar terus menghiburkan para peminat untuk waktu yang akan datang.

Komen netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : sinetronmalaya.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*