[VIDEO] “Maknya tak payah susah2 mop lantai dahni” – Telatah comel baby mer4ngkak buat ramai terhibur

Bayi yang seawal usia yang masih berumur 6 bulan hingga setahun mempunyai banyak keinginan. Terutamanya mer4ngkak, Umumnya bayi akan mulai belajar mer4ngkak saat berusia 6 hingga 10 bulan.

Walaupun ada juga sebahagian bayi yang sudah merangkak sebelum usia tersebut dan bahkan ada yang sesudahnya pun ada. Pada usia itu bula sudah pandai mer4ngkak maka ibu bapa harus mengambil perhatian lebih.

 

Apabila sudah merangkak, bayi akan cenderung untuk meneroka kesemua setiap inci rumah seperti sebuah rakaman yang dimuatnaik di laman aplikasi Tik Tok apabila seorang bayi dilihat sedang “mop “ lantai rumahnya.

Selepas ini mungkin ibunya tidak perlu lagi susah-susah untuk mop lantai kerana bayinya itu sudah mop hampir seluruh lantai rumahnya. Begitulah kalau bayi yang baru pandai mer4ngkak, mereka akan menggunakan tangan sebagai alat untuk menahan berat kepala mereka. Kecil-kecil sudah pintar.

Video:

@morningcutebaby #cute #baby #cutebaby #asiababy ♬ Funny Song – Cavendish Music


Menjengah ke ruangan komen pula, ramai warganet yang meninggalkan komen mesti ibunya tidak perlu mop lantai dah lepas ini dan ada juga yang komen “ tapi seram kan kalau malam2 lampu lak suram..tiba2 dia punya gaya begini…trus bukak surah Yassin..” ser4m jugak kalau jumpa malam2 kan.. lawak betul la.

Komen Netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://www.tiktok.com/@morningcutebaby

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*