Tampil Dengan Wajah Baru, Lucinta Luna Buat Doa Selamat Panggil Anak Yatim

Selain daripada Sajat, nama Lucinta Luna juga tidak asing di telinga kita memandangkan mereka pernah bekerjasama dalam satu muzik video lagu ‘Bobo Dimana’ yang dinyanyikan bersama usahawan terkenal, Dato’ Seri Aliff Syukri.

Selebriti Indonesia yang diragui status jantinanya itu difahamkan baru sahaja membuat pembed4han membuang halkum milik ‘khadamnya’ yang menganggu suara wanita milik Lucinta Luna.

Dia juga turut merubah wajahnya menjadi seperti artis-artis Korea Selatan dan kesan daripada pembed4han juga sudah beransur surut.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by LUCINTA LUNA (@lucintaluna_manjalita)


Kini, penampilan idamannnya sudah dided4hkan kepada umum dan dia begitu gembira dengan hasil tersebut. Oleh itu, menerusi perkongsian terbaru selebriti tr4nsgender berkenaan di aplikasi Tiktok, dia telah membuat majlis doa selamat sempena wajah dan suara barunya.

@lucintaluna12

alhamdulillah Selametan wajah baru dan suara baru Ratu … jumat barokah bersama anak anak yatim … terima kasih ya Allah atas rizkimu 😇

♬ Alhamdulillah – Opick & Amanda


Dalam video yang dikongsikan, terlihat Lucinta memanggil anak-anak yatim untuk sama-sama berkongsi rezeki serta mendoakan kesejahteraannya dalam satu majlis kesyukuran.

Dapat dilihat yang selebriti sensasi Indonesia itu memberikan sampul surat berisi wang tunai kepada anak-anak yatim serta barangan keperluan yang diletakkan di dalam plastik.

Perkongsian yang dibuat Lucinta Luna itu menuai pelbagai maklum balas yang berbeza di ruangan komen.

Ada di antara mereka memuji tindakan selebriti itu dalam bersedekah kepada orang yang memerlukan dan dalam pada masa yang sama turut ‘menggeleng kepala’ dengan apa yang dilakukan sedangkan dia telah merubah ciptaan Tuhan tanpa rasa segan.

 

Sumber: OMM

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: http://www.viralkamipress.dnqj.my/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*