[Terkini] ‘Kgembiraan Brtukar Trgedi PiIu..’ AjaI Mueez 0tw PuIang Dari Acara RXZ Members 4.0 Di Terengganu.

Bentong : Seorang rakan RXZ yang menghadiri Perhimpunan RXZ Members 4.0 di Iitar Permotoran Terengganu, Kompleks Sukan Negeri, Gong Badak m.aut akibat kemaIangan dalam perjalanan pulang ke Kuala Lumpur hari ini dari Terengganu.

Mngsa yang dikenali dengan nama Muiz telah terlibat kemaI4ngan dilebuhraya Karak selepas JPJ Karak menghala Bentong pagi ini, arwh Muiz berasal dari Sungai Buluh telah menyertai rakan rakannya ke Terengganu untuk ke acara RXZ Members 4.0.

Punca sebenar kejadian kemaI4ngan tersebut kini dalam sias.atan pihak berwajib rata rata insan yang mengenali arwh Iuahkan rasa piiu atas apa yang menlmpa arwh Muiz.

lnallillahwainnallilahhirojiun, Alfatihah kami doakan agar arwh ditempatkan bersama orang beriman dan dipermudahkan segala urusan keluarga -Khaizam Boss.

Assalammualaikum, mohon semua sedekah kan Alfatihah dan doakan sahabat saya ni Mueez, Ya Allah ampu.nkan d0sa d0sa beliau dan tempatkan nya dikalangan org beriman – Ahmad Kamal.

Jnazah arwh dihantar ke Hspital terdekat untuk tindakan lanjut, sungguh tak disangka arwh Muiz pergi bersama minatnya pada RXZ sejak dulu dulu lagi.

Semoga keluarga arwh tabah dengan dug.aan yang amat berat ini dan jnazah dapat dibawa pulang ke Sungai Buluh secepat mungkin selepas segala urusan Hspital Selasai.

Al fatihah.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: DBONGKAR

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*