Netizen seb4k dengar kata2 Ustaz Kazim Elias, “Janji lidah masih baik…”

Pendakwah bebas, Ustaz Kazim Elias sebelum ini pernah berkongsikan keadaannya yang sebenar kepada umum. Walau bagaimanapun, Ustaz Kazim Elias baru-baru ini mengejutkan netizen dengan keadaannya yang terbaru sehingga tul4r di media sosial.

Ini kerana, Ustaz Kazim Elias atau Datuk Mohd Kazim Elias menerusi satu muat naik menjadi bualan apabila dia mengenakan pakaian menutup hampir seluruh wajahnya dan memakai topi sekali gus menjadi tanda tanya buat netizen.

Ustaz Kazim

Tanda tanya tersebut bagaimanapun terus terjawab yang mana dia sedang menjalani rawatan dan dinasihatkan oleh doktor untuk tidak mended4hkan anggota tubuhnya itu dari terkena cahaya matahari manakala pada malam tersebut (Isnin), dia berharap agar semua tidak terkejvt dengan penampilannya sebegitu.

Namun begitu, menerusi satu klip video terbaharu nampaknya sekali lagi membuatkan pendakwah bebas tersebut menjadi perhatian oleh netizen. Ini kerana, rata-rata netizen merasa seb4k mendengarkan kata-katanya ini.

@queendebox Doakan Ustaz Kazim sembuh #ustazkazimelias #fyp ♬ Sholawat Merdu – Jogo Boyo


“Doakan Ustaz Kazim sembuh,” ujar pemilik akaun itu juga yang dalam pada masa sama mengajak agar Ustaz Kazim Elias didoakan kesihatannya oleh semua. Manakala ujar pemilik video tersebut diruangan komen berkata ia merupakan rakaman terbaru di pagi Jumaat tadi dan merupakan keadaan semasa Ustaz Kazim Elias pada hari ini.

“Kondisi semasa Ustaz Kazim hari ini…”

IMG_20220826_183344

“Ustaz Kazim insan hebat dan luar biasa…”

Ustaz Kazim

“Sembuhkan lah…”

IMG_20220826_183405

“Sedihnya dengar suara ustaz…”

IMG_20220826_183421

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:Slamber Media

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*