“Dah tua kalau nak musvh mampuih lah mat..”- Sharnaaz jawab isu dgn Fattah Amin raih perhatian netizen

Pada minggu ke-8 Muzikal Lawak Superstar 3, pelakon Fattah Amin dijemput sebagai artis undangan bersama kumpulan Ubi.

Mengangkat tema Mat Kilau, Fattah Amin muncul di pentas MLS3 memainkan watak sebagai Awang. Tak sangka boleh tahan lawak juga Fattah ini kan?

Namun ada netizen mend4kwa suami kepada Fazura ini kek0k berada satu pentas dengan Sharnaaz Ahmad yang merupakan pengacara program itu.

Pelakon Sharnaaz Ahmad dan Fattah Amin suatu ketika dahulu pernah menjadi perhatian ramai apabila mereka dikatakan tidak ‘sebulu’.

Namun menurut Sharnaaz, mereka berdua masing-masing sudah matang. Hal yang berlaku dahulu sudah jauh mereka tinggal di belakang. Hidup yang dijalani hari ini lebih positif dan membina.

Di ruangan komen, peminat pelakon Juvana ini meluahkan rasa lega apabila tuan badan sendiri menjawab andaian yang dicetvskan netizen. Katanya, orang ramai sudah boleh berhenti mengungkit kisah lama mereka memandangkan kedua-duanya sudah ‘move on’.

Tak akan nak bermusvhan lagi

Sharnaaz, 37, tampil bersuara mengenai isu tersebut di Twitter. Kata pemilik nama Sharnaaz Ahmad Basir Ahmad, dia dan Fattah sudah melupakan kisah lama selain menjadi individu yang matang.

Alhamdulillah kami sudah matang. Hal yang dulu kita dah lepas jauh di belakang..

Hidup hari ini lebih positif dan membina. Dah tua kalau nak musvh.. mampuih lah mat.

Terdahulu KEWUJUDAN buku berjudul 99 Kata-Kata Fattah Amin ternyata menimbulkan amar4h pelakon Sharnaaz atau nama sebenar Sharnaaz Basir Ahmad.

Beliau dalam satu status di laman sosial mempersoalkan sejauh mana pencapaian Fattah hingga boleh menganggap dirinya mempunyai bakat untuk menulis buku.

Sharnaaz dipercayai tidak berpuas hati dengan penerbitan buku itu kerana kandungannya menyentuh tentang beliau.

“Apa pencapaian kau nak tulis buku? ‘Dvde’ tak semua atas muka bumi ni Tuhan cipta yang kau ada bakat.

“Aku tak pernah kacau hidup orang, jangan petik hal aku. Jangan kacau keluarga aku. H1na keluarga aku. Itu jam mau tau lah singa kandang atau patung.

“Aku ada tulis buku komik kau nak? Aku bagi free ja,” katanya.

Sebelum ini, Fattah, 27, memberitahu antara kata-kata istimewa yang dikongsi dalam bukunya itu berkaitan lakonannya pernah dikrit1k sebagai kayu oleh seseorang.

Buku berkenaan boleh di dapati MPH Book Store seluruh negara dengan harga RM58 senaskah di semenanjung dan RM65 di Sabah dan Sarawak.

Sharnaaz seterusnya mempersoalkan berapa tinggi nilai sastera dalam diri Fattah serta berapa banyak anugerah pernah diterimanya seperti A.Samad Said dan Zahiril Adzim.

Fattah bergambar bersama peminat pada majlis pelancaran bukunya yang berjudul 99 Kata-Kata Fattah Amin.

Sumber/ Kredit :Twitter Sharnaaz Ahmad, omm

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber :  https://bartasangbad.site/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*