“Macam Dorang Plak Pengantin..” – Kecantikkan Zahirah Macwilson Persis ‘Princess’ Buat Ramai Terpegun

Menerusi satu perkongsian video yang dikongsikan oleh pemilik akaun Tiktok Zahiran Macwilson atau nama sebenarnya ialah Nur Zahirah MacWilson binti Zainol MacWilson merupakan seorang pelakon dan model wanita Malaysia.

Perkongsian videonya telah berjaya mendapat perhatian ramai apabila baru-baru ini dia yang cantik dan anggun bergaya ketika menghadiri majlis resepsi perkahwinan seorang Pakar Pelaburan Saham, datuk Dr Mohd Nazri Khan Adam Rasol Khan bersama dengan suaminya, Aiman Hakim.

Menurut video tersebut, dia dan Aiman Hakim sedang berjalan sambil berpegangan tangan ke pelamin untuk bergambar bersama pengantin untuk dijadikan sebagai kenangan.

Berdasarkan komen yang ditinggalkan rata-rata netizen di ruangan komen video tersebut, mereka yang dikatakan sangat sepadan itu dianggap lebih menyerlah berbanding pengantin berdasarkan kod pakaian yang dipakainya membuatkan dia dan suaminya nampak cantik dan berseri.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @cepatberita


Perkongsian video tersebut  di halaman tiktok miliknya telah mendapat jumlah tontonan sehingga 245.8K dan telah mendapat komen sebanyak 223 serta turut mendapat sebanyak 25.0K sukaan.

Komen netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : propernewsd.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*