“H4ram! Awak Tu Peg4ng J4ntan!”- Dato’ Seri Vida Dikr1tik Peg4ng Lucinta Luna

Baru-baru ini tular beberapa video memaparkan penyanyi dan personaliti media sosial Indonesia bersama usahawan, Dato Seri Vida dan penyanyi dangdut sens4si, Ifa Raziah.

Pertemuan mereka itu dipenuhi dengan gelak tawa dan kegembiraan jelas terpancar apabila sahabat ‘sekepala’ itu berjumpa di sebuah pusat beli-belah terkemuka di ibu negara.

Tiga sahabat ‘sekepala’ joget sambil lintas jalan

Menerusi video dimuat naik oleh Lucinta atau nama sebenarnya Muhammad Fattah dilihat mereka sedang ‘berjoget’ semasa melintas jalan berhadapan pusat beli-belah dengan penuh bergaya.

Bagaimanapun, apabila sebaik sahaja selamat menyeberangi lalu lintas tersebut, Lucinta dilihat ‘menjatuhkan’ diri dan berguling sebelum berlakon pengsan di hadapan pintu masuk dengan harapan ada lelaki ‘Mat Salleh’ kacak datang membantunya.

@lucintaluna12 Bila ada laki laki hansem mat saleh … Ratu pura pura pingsan biar di tolongin … ya kan dato @QU PUTEH BARULAH PUTEH @Jengker ♬ BIZCOCHITO – ROSALÍA

@lucintaluna12 Ratu dan Dato mahu bikin lagu collaboration … @QU PUTEH BARULAH PUTEH ♬ Party Coy – KIYAU OYONG


Malangnya, lakonan tersebut tidak mendapat sambutan dan hanya membiarkan sahaja daripada pengunjung yang lalu-lalang di situ sehingga menyebabkan Dato Seri Vida dan rakan Lucinta bantu menghulurkan pertolongan.

Tak terhenti di situ, tinjauan di laman TikTok milik penyanyi lagu berjudul Bobo Di Mana mendapati dia dan Dato Seri Vida ‘menari’ dengan penuh keasyikan bagi menghiburkan hati.

Awak pegang2 tu jantan!

Perkongsian itu menerima pelbagai reaksi di kalangan warganet di mana ramai mengkr1tik tindakan usahawa kosmetik berusia 51 tahun kerana bers3ntuhan dengan Lucinta memandangan figura dari Indonesia itu adalah ‘perempuan jad2an’.

Selain itu, ada juga meluahkan keterujaan dan suka melihat ‘bonding’ terjalin antara ketiga-tiga sahabat ini.

Sumber : OMM

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber :MV

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*