“Macam Preggy Je Tu” – Berbaju ‘Sari’, Peminat N4mpak ‘Baby Bvmp’ Heliza Helmi

Baru-baru ini, pelakon dan aktlvis kemanuslaan, Datin Seri Heliza Helmi menjadi perhatian orang ramai apabila memuat naik video bersama suaminya, Datuk Seri Mahadi Badrul Zaman.

Menerusi video tersebut, Heliza dan suami dilihat sedondon memakai pakaian tradisional bollywood ketika menikmati percutian mereka di Pulau Pinang.

Namun, apa yang menjadi perhatian netizen apabila melihat pelakon Syurga Cinta itu yang dikatakan semakin berisi seperti sedang ‘berbadan dua’.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by 🎯H E L I Z A H E L M I 🎯 (@nurhelizahelmi)


Malah, ada juga peminat yang mendakwa mereka dapat melihat ‘baby bvmp’ dengan jelas lebih-lebih lagi apabila Heliza mengenakan pakaian Sari tersebut.

Difahamkan, perkongsian video itu telah dirakam ketika pelakon itu berkunjung ke sebuah restoran yang menyajikan teh tarik terbaik di kawasan Georgetown.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata orang ramai turut meluahkan rasa teruja apabila melihat keadaan terkini pelakon itu yang did4kwa sedang h4mil.

Sehingga kini, Heliza masih belum mengeluarkan apa-apa kenyataan rasmi berhubung d4kwaan yang mengatakan dia kini sedang berbadan

 

Sumber :beautifulnara

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:http://www.mediakita.dnq.news

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*