[VIDEO] “Tempah Jadi Penghuni Ner4ka” – Netizen Puji Tindakan Vida Tegur Lucinta Secara Berdepan

Semua sedia maklum, hubungan persahabatan antara Dato Seri Vida (DSV) dan Lucinta Luna tidak dapat disangkal lagi. Baik dari segi perniagaan mahupun kehidupan peribadi, mereka dilihat sangat mesra satu sama lain.

Berkongsikan Kos Rawatan Pembedah4n Plastik

via Instagram DSV

Melihat di Instagram milik Vida, dia ada memuat naik satu video bersama Lucinta Luna di tengah bandaraya Kuala Lumpur sambil bertanyakan secara terperinci kos perubatan dan pembedahan plastik yang dilakukan Lucinta.

Lucinta berkongsikan secara terperinci kos rawatan yang telah dibelanjakan oleh dirinya sehingga dia memiliki wajah dan bentuk yang diinginkan sekarang ini.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dato Seri Vida (@datoserivida)

Jumlah Menelan Hampir 1 Bilion Rupiah

Jika dikira secara kesuluhan, jumlah wang yang dibelanjakan oleh Lucinta mencecah hampir 1 bilion rupiah ataupun lebih kurang 3 ratus ribu Ringgit Malaysia (RM300 000).

Kos ini termasuklah pembedah4n untuk bahagian dahi, rahang, hidung, bibir, bahagian dada, halkum dan sebagainya.

Tegur Secara Berdepan

via Instagram DSV

DSV yang turut terkejut dengan jumlah perbelanjaan yang dibelanjakan oleh Lucinta turut menyatakan tindakan Lucinta itu seolah-olah mahu menempah dirinya untuk menjadi ahli penghuni nerαka.

Diruangan komen, rata-rata netizen memuji tindakan DSV tersebut yang dilihat bersahaja dan dalam masa sama turut menegur tindakan yang telah dilakukan oleh Lucinta.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber :  https://murai.my/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*